Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 25561
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 21 فروردین 1400 - 12:26 |

ویژه برنامه های انتخاباتی رادیو صبا

ویژه برنامه های انتخاباتی رادیو صبا

رادیو صبا از تولید طنز آهنگ تا پخش نمایش همگام با انتخابات می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، این شبكه در راستای افزایش آگاهی عمومی و زمینه‌سازی مناسب برای حضور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ برنامه هایی را تهیه كرده است .
“مسابقه پله پله ” ، “من و حشمت و انتخابات “، “انتخاب شایسته ” ، “نمایشخانه نقل و نبات ” و “طنزو ترانه ” عناوین برنامه هایی هستند كه در شبكه رادیویی صبا به انتخابات می پردازد .

بشیر جعفری نیا مدیر گروه طنز وسرگرمی ، درباره برنامه های انتخاباتی گروه گفت: با توجه به اهمیت انتخابات این گروه در دو بخش” ویژه برنامه” و در” برنامه های روتین “شبكه به مقوله انتخابات می پردازد .
“من و حشمت و انتخابات ” و “نمایشخانه نقل و نبات ” عناوین برنامه هایی هستند كه به صورت ویژه به انتخابات می پردازد.
“من و حشمت و انتخابات ” كه داستان رئیس و آبدارچی شیرین زبان است ، درباره اتفاقات روز جامعه و واكنش های مردم در جریان انتخابات صحبت می كند ، این برنامه به تهیه كنندگی و نویسندگی نسیم صباغان هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۲:۳۰ پخش میشود .
برنامه “نمایشخانه نقل و نبات” با تهیه كنندگی زهرا عبدالله زاده و كارگردانی مینو جبارزاده به مسائل مختلف انتخابات در قالب نمایش می پردازد ، كه هر روز ساعت ۱۴:۳۰ راهی آنتن می شود
وی افزود : در برنامه های “صبح صبا” و “طنزو ترانه” به صورت ویژه به انتخابات پرداخته می شود ، در برنامه “صبح صبا “مخاطبان می توانند یك انتخاب داشته باشند در این برنامه دو مجری برنامه به عنوان نامزد انتخابات معرفی می شوند و باهم به مناظره می نشینند و هر روز در مورد ویژگی ها و برنامه های خود صحبت می كنند .
“صبح صبا “هر روز صبح ساعت ۷ به مدت ۹۰ دقیقه از شنبه تا چهارشنبه با اجرای مهبد قناعت پیشه و محمدرضا قلمبر پخش می شود .
برنامه “طنزو ترانه “با دو بخش نمایش “من و حكمت ” و “دهه هشتادی ها ” به انتخابات می پردازد .
نمایش” من وحكمت “به فرهنگ سازی در حوزه انتخابات اختصاص دارد و در نمایش “دهه هشتادی ها ” نوجوانان رای اولی حضور دارند كه توقعاتشان را ازریس جمهور آینده با زبان طنز بیان می كنند .
این برنامه هر روز از شنبه تا چهارشنبه به تهیه كنندگی مجید امجدی فرد ساعت ۹ صبح راهی آنتن می شود .
مدیر گروه طنزو سرگرمی در ادامه گفت : دریك ویژه برنامه اتخاباتی كاری از مریم خادم پور ویژگی های رئیس جمهوری از دیدگاه امام خمینی (ره ) بیان می شود .

مهدی ساعی مدیر گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا ، از تهیه و تنظیم طنز آهنگ های انتخاباتی برای پخش در شبكه های مختلف رادیویی خبر داد .
وی گفت:در گروه مسابقات وتفریحات ، مسابقه ” پله پله ” كه از ۱۴ فرودین راهی آنتن صبا شده در چهار بخش محتوایی آگاهی ، سنجش ، انتخاب و رای به موضوع انتخابات می پردازد، این مسابقه هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸:۳۰ با اجرای آرمان غفاریان از رادیو صبا پخش می شود .
مدیر گروه مسابقات و تفریحات افزود ، در برنامه “عصر صبا ” هم با انتخاب موضوع و درقالب آیتم های مختلف به انتخابات پرداخته میشود.

مسابقه “دو به دو” كه در ساختار نمایش طنز به بیان قوانین و مقررات انتخابات ، شیوه تبلیغات سالم در انتخابات ، رعایت اخلاق انتخاباتی و رقابت سازنده نامزدها با هدف آگاهی بخشی و تقویت مشاركت اجتماعی در انتخابات ۱۴۰۰پخش می شود . روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵:۳۰ از این شبكه پخش می شود.
میان برنامه “انتخاب شایسته ” كه به تبیین سخنان رهبری و امام راحل(ره) در خصوص انتخابات می پردازد هرروز در فواصل برنامه های این شبكه پخش می شود .

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.