Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 22619
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 02 آذر 1399 - 10:59 |

ویژه برنامه های رادیو ایران در روزهای محدودیت های کرونایی

ویژه برنامه های رادیو ایران در روزهای محدودیت های کرونایی

از آنجایی که رادیو با وجود رسانه‌های تصویری و فضای مجازی، بی‌شک تاثیرگذارترین رسانه  در انتقال اطلاعات و اخبار به مردم است، با توجه به آغاز محدودیت های کرونایی برنامه های مختلفی را برای اوقات فراغت تدارک دیده است.

به گزارش هنرصدا، همزمان با آغازطرح فراگیر مقابله با کرونا  و به صدا درآمدن زنگ تعطیلی ها، رادیو ایران ازشنبه اول آذر  با برنامه های  شاد ، تفریحی و  اطلاع رسانی برای مخاطبان  به استقبال این ایام رفت

«سلام صبح بخیر»  آخرین اطلاع رسانی از شرایط کرونا و محدویت های کرونایی  را دارد که از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۶:۳۵ پخش می شود.

«خانه و خانواده»  با معرفی کتاب تلاش می کند این روزها را برای مردم بهتر و مفید تر کند، این برنامه از شنبه تا چهارشنبه متناسب با دغدغه خانواده ها در این ایام پخش می شود.

مجله علمی «رهاورد»  تلاش می کند از آخرین دستاوردهای مثبت در زمینه کرونا صحبت می کند و نکات پزشکی لازم را  مردم با کمک کارشناسان ارائه می دهد.  این برنامه از شنبه تا سه شنبه ساعت ۱۲:۱۵ پخش می شود.

برنامه عصر گاهی «ایرانشهر»  در این دو هفته با رویکرد سرگرمی ساعت ۱۷:۳۰ پخش می شود.

گزارشگران افتخاری رادیو ایران یعنی همان  ایرانیاران هم حال و هوای این روز ها از شهر و روستای خود را در قالب گزارش ارسال می کنند که به همراه بسته های تولیدی اطلاع رسانی در زمینه کرونا در فوصل پخش از رادیو ایران خواهیم شنید.

«چوب خند» ویژه برنامه طنزی است که برای شاد شدن اوقات فراغت در نظر گرفته شده است. این برنامه ساعت ۲۰:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.