Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 18577
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1399 - 13:50 |

ویژه برنامه های رادیو ایران در شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع)

ویژه برنامه های رادیو ایران در شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع)

در ایام شب های قدر و سوگواری حضرت علی (ع) ویژه برنامه های «باغ ارغوان»، «عشق نام ديگر توست»،  «همای رحمت»، « نورباران»،  «دور عاشقان»، « به نام عشق» و  «محراب تا معراج» از رادیو ایران پخش می شوند

به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی ایران؛ رادیو ایران در ایام شب های قدر و سوگواری حضرت علی (ع) ویژه برنامه های «باغ ارغوان»، «عشق نام ديگر توست»،  «همای رحمت»، « نورباران»،  «دور عاشقان»، « به نام عشق» و  «محراب تا معراج» را تقدیم مخاطبان می کند.

از سه شنبه ۲۳ تا پنج شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ویژه برنامه «باغ ارغوان»  با اجرای مریم نشیبا و تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی ساعت ۱۵:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

«عشق نام ديگر توست» ویژه برنامه دیگری است که از سه شنبه ۲۳ تا شنبه ۲۷ اردیبهشت  با موضوعات: بندگان خوب خدا ، فروتنی و تواضع، نیکی با دیگران ، وقت خاص برای ارتباط با خدا و  مطیع محض خدای متعال بودن با اجرای مهدی طهماسبی و تهیه کنندگی حسین معصومی از رادیو ایران پخش می شود.

«همای رحمت» ویژه برنامه دیگری است در خصوص فضایل اخلاقی حضرت علی (ع) که سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۲۱:۴۵ پخش می شود.

«نورباران» ویژه برنامه شب های قدر است که در لیالی قدر ۲۳ و ۲۵ و ۲۷ اردیبهشت تقدیم شب زنده داران همراه رادیو ایران می شود.

سعید مبشری تهیه کننده این برنامه گفت: در این ویژه برنامه سعی بر این است تا با استفاده از بخش های مختلف مناجاتی ،کلام بزرگان، اوازهای دلنشین آیینی ، فرازهایی از ادعیه مخصوص این شب ها  فضای معنوی مناسبی ایجاد شود.

نور باران با حضور کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین فرخی  با اجرای حمیدرضا رضایی  بعد از اخبار ساعت ۲۳:۰۰  در شب های قدر از رادیو ایران پخش می شود.

«دور عاشقان» یکی دیگر از ویژه برنامه هایی است که با موضوع نگاهي به زندگي حضرت علي  عليه السلام در ادبيات پارسي و ادبيات ديني  در روز های ۲۴ و ۲۶ اردیبهشت بعد از خبر ساعت ۲۳:۰۰ به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای با اجراي دكتر محمود رضا اكرامي فر شاعر  شعر يا علي گفتيم و عشق آغاز شد بعد از خبر ساعت ۲۳:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

«به نام عشق» نام یکی دیگر از ویژه برنامه های روزهای شهادت است که در خصوص سبک زندگی و سیره حضرت علی(ع) است که با اجرای آرش احمدی و فاطمه حاتمی پنج شنبه ۲۵ ساعت ۹:۰۰ و جمعه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۹:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

«محراب تا معراج» در خصوص شهادت حضرت علی(ع) است که  روز جمعه ۲۶ اردیبهشت بعد از خبر ساعت ۲۲:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.