Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 22187
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 12 آبان 1399 - 19:10 |

ویژه برنامه های رادیو تهران در سالروز ولادت حضرت محمد(ص)

ویژه برنامه های رادیو تهران در سالروز ولادت حضرت محمد(ص)

شبکه رادیویی تهران همزمان با سالروز ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) با چهار گروه برنامه ساز تهران و رویدادها، اخلاق شهروندی، تفریحات ورزش سرگرمی و گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری ویژه برنامه های شاد و مفرحی را تقدیم مخاطبان می کند.

گفتگو با بازیگران فیلم محمد رسول الله(ص)

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری اولین گروهی که ویژه برنامه ولادت را از ساعت ۶:۳۰ تا ۹:۴۰ در گفتگو با بازیگران فیلم محمد رسول الله(ص) پخش خواهند کرد. از دیگر بخش های این برنامه گفتگو با ورزشکارانی که این روزها ازدواج کرده اند، دبیر مجمع جهانی تقریب مذاهب از مهمانی هستند که با او درباره هفته وحدت صحبت خواهد شد. این ویژه برنامه به تهیه کنندگی ستاره نقدی، سردبیری امیرکشانی و گویندگی ساحل کریمی پخش می شود.

اجرای زنده موسیقی

ویژه برنامه گروه تفریحات، ورزش و سرگرمی با محتوای عقد و عروسی به تهیه کنندگی سحر و نوید جولائی از ساعت ۱۰ تا ۱۲:۴۵ بخش خواهد شد.

از هنرمندان و ورزشکارانی که مهمان این برنامه هستند می توان به مجید اخشابی، ژاله درستکار، رضا بنفشه خواه، مهدی یغمائی، بیوک میرزایی و… اشاره کرد. بازیگران طنز این برنامه گلچهره زند، معصومه عزیز محمدی و مهدی قاسمی با نمایش های طنز کوتاه لحظات شادی را تقدیم خانواده ها می کنند.

اجرای زنده موسیقی با حضور گروه موسیقی و خواننده های مطرح کشورمان از دیگر بخش هایی است که حال و هوای خاصی به برنامه می بخشد.

دکتر مهبد قناعت پیشه و غزاله کفاش طلب گویندگی و معصومه پاکروان نویسندگی این بخش از برنامه را بر عهده دارند.

 ازدواج آسان در شرایط کرونا

این ویژه برنامه ساعت ۱۳ تا ۱۵:۴۵ به تهیه کنندگی فرشته علیپور با دعوت از زوج هایی که این روزها در شرایط کرونا ازدواج های آسانی داشته اند از گروه تهران و رویدادها پخش می شود. گفتگو با حجت الاسلام مسعود عالی با موضوع امید، ازدواج آسان، هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبرگرامی اسلام از بخش های این ویژه برنامه است. در ادامه برنامه با عبدالحسین روح الامینی که نقش موثری در تسخیر لانه جاسوسی داشتند گفتگو خواهد شد.

سعیده هاشمی گوینده، امین ضیائی و گل نساء محمد حسنی از بازیگرانی هستند که در این ویژه برنامه به ایفای نقش می پردازند.

 این تو و این ماجرای عشق من

گروه اخلاق و زندگی شهروندی از ساعت ۱۵:۵۵ تا ۱۹ مهمان خانه های گرم مخاطبان همیشگی رادیو تهران است.

“طنز تاکتیک” که با تاکتیک های خاص به مشکلات پرداخته خواهد شد و در “طنز قاروقور” غار تنهایی که درباره تلنگرهای اخلاق شهروندی است.

ازدواج، مشکلات ازدواج در دوران کرونا و ازدواج های آسان بخشی از این ویژه برنامه را به خود اختصاص داده است.

از مهمانان این ویژه برنامه می توان به انسیه سادات هاشمی نویسنده و مترجم اشاره کرد که با او درباره کتاب” این تو و این ماجرای عشق من” صحبت می شود، این کتاب درباره زندگی حضرت خدیجه (س) که نگاه نویی به زندگی حضرت محمد(ص) دارد، صحبت درباره مقاله “بیا با پیامبر قدم بزن” و مرور سبک زندگی حضرت محمد(ص)، همگام سازی سبک زندگی حضرت با شرایط معاصر از دیگر بخش هاست.

لیدا عرفانیان تهیه کننده، آوید بزرگی گوینده، آویسا کاوه بازیگر از عواملی هستند که با این برنامه همکاری می کنند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.