Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 23957
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 27 دی 1399 - 13:05 |

ویژه برنامه های رادیو نمایش در سالروز شهادت حضرت زهرا «س»

ویژه برنامه های رادیو نمایش در سالروز شهادت حضرت زهرا «س»

رادیو نمایش در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ویژه برنامه های «به شرط عاشقی»، «تکیه»، «روشنا» و نمایش های رادیویی «بانوی صبر» و «بانوی جاویدان» را به روی آنتن می برد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، «به شرط عاشقی» به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان با روایت هایی از زندگی حضرت زهرا «س» در خانواده و جامعه،ساعت ۷ صبح از رادیو نمایش پخش می شود.

همچنین به همین مناسبت ویژه برنامه «تکیه» به تهیه کنندگی مژگان فرزین و با گویندگی سودابه آقاجانیان ، به صورت زنده ساعت ۹ صبح از آنتن رادیو نمایش پخش می شود.

ویژه برنامه «روشنا» نیز با تهیه کنندگی و گویندگی علی الله دانه ساعت ۲۱ به روی آنتن رادیو نمایش می رود . این برنامه با مشارکت مخاطبان رادیو تهیه و تولید شده است.

نمایش های رادیویی «بانوی صبر» به کارگردانی محمد عمرانی و «بانوی جاویدان» به کارگردانی مجید حمزه نیز به ترتیب در ساعات ۲۲ و ۲۳:۴۵ دقیقه از شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

گفتنی است ویژه برنامه های شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها با تلاش و همکاری نویسندگان، تهیه کنندگان ، کارگردانان، بازیگران ، صدابرداران و افکتورهای اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش تهیه و تولید شده است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.