Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 23549
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 08 دی 1399 - 18:28 |

ویژه برنامه های سالروز شهادت سردار سلیمانی در قاب رادیو تهران

ویژه برنامه های سالروز شهادت سردار سلیمانی در قاب رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با ویژه برنامه های مختلف یاد و خاطره سردار، الگوی مقاومت و ایثار را گرامی می دارد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ ویژه برنامه «تهران میدان شهداء» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام، یاد و خاطره شهیدان معظم و ایثارگران سرافراز را گرامی می دارد. این برنامه در گفتگوی اختصاصی و صمیمی با فرزندان و همرزمان سرداران شهید، داستان زندگی خانواده معظم شهدا را مرور می‌کند.

سه شنبه ۹ دی ماه، وهب همدانی فرزند شهید سردار حسین همدانی از ناگفته های دی ماه۸۸ می گوید.

مهمان برنامه تهران میدان شهداء، چهارشنبه ۱۰ دی ماه، محمدعلی پورجعفری فرزند شهید حسین پورجعفری دوست، همراه و همرزم و جعبه سیاه حاج قاسم سلیمانی از ناگفته های۱۳دی ماه ۹۸ خواهد گفت.

پنجشنبه ۱۱دی ماه، مستند ابومهدی المهندس تقدیم حضور مخاطبان خواهد شد و شنبه همزمان با سالروز شهادت سردار دلها با همرزمان و همراهان حاج قاسم سلیمانی گفتگو می شود.

مستند رادیویی«تهران میدان شهداء» کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران است که به صورت ویژه در این ایام از ساعت ۲۰:۰۵ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.

 سبک زندگی در مکتب سلیمانی

نمایش رادیویی«رفیق خوشبخت ما» بر اساس داستان ها و روایت های پراکنده از زندگی شخصی، سیاسی حاج قاسم سلیمانی که توسط سید عبدالمجید کریمی گردآوری شده است . هر قسمت از این نمایش رادیویی داستان و روایتی جداگانه دارد. این برنامه که به سبک زندگی در مکتب سلیمانی اختصاص یافته هر روز جز جمعه ها ساعت ۹:۵۰ از رادیو تهران پخش می شود.

  میثاق امت با ولایت

برنامه «گفتاورد» این روزها ویژه روز بصیرت، میثاق امت با ولایت و به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی تهیه و پخش می شود. این برنامه پیرامون مسائل روز در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۲:۱۵ روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

یاد و خاطره سردار گرامی

شبکه رادیویی تهران شنبه ۱۳ دی ماه، به صورت ویژه و در بخش های مختلف برنامه ها، به سالروز شهادت سردار سلیمانی اختصاص یافته است؛ تهران ۲۴، پارک شهر، سعادت آباد، تهران من، حکیمیه و… از جمله برنامه هایی هستند که به صورت خاص یاد و خاطره سردار را گرامی می دارد.

مستند رادیویی فتنه تغلب

مستند رادیویی«فتنه تغلب» روایت فتنه ۸۸ در گفتگو با حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای است، این ویژه برنامه کاری از گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران که به تهیه کنندگی مریم السادات آصفی امشب، دوشنبه ۸ دی ماه، ساعت ۲۰ تقدیم حضور مخاطبان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.