Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 17091
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو آوا, رادیو پیام تاریخ انتشار : 19 اسفند 1398 - 11:20 |

ویژه برنامه های نوروزی شبکه رادیویی پیام و آوا اعلام شد

ویژه برنامه های نوروزی شبکه رادیویی پیام و آوا اعلام شد

شبکه رادیویی پیام و آوا با تدارک ویژه برنامه های متنوع وجذاب به استقبال سال نو می رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی پیام و آوا : شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام گفت: رادیوپیام با توجه به ساختار متفاوت در قالب برنامه سازی وهمچنین بعنوان رسانه مرجع درحوزه اطلاع رسانی در بخش رسانه های شنیداری با تهیه وپخش ویژه برنامه های متنوع وجذاب به استقبال سال نو می رود.
ملازاده گفت : برنامه “سال نو، حال نو” ویژه برنامه تحویل سال رادیو پیام است که ازساعت ۶ تا ۱۰صبح بصورت زنده به روی آنتن می رود. همچنین طبق سنوات گذشته برنامه های رادیو پیام از اول فروردین تا ۱۵ فروردین درتمام بخشهای(صبحگاهی ، نیمروزی ، عصرگاهی ، شامگاهی ، شبانگاهی و سحرگاهی) به صورت زنده و با موضوع نوروز و بهار ، گردشگری ، محیط زیست ، آداب و رسوم اقوام ایرانی در شهرهای مختلف ، نوروز و بهار در ادب فارسی و … پخش می شود. پرداخت . ارتباط با حرمین شریفین (مشهد مقدس ، حرم مقدس حضرت معصومه (س) ، حرم عبدالعظیم حسنی ، شاه چراغ ) در بخشهای اذان گاهی از دیگربرنامه های رادیو پیام در ایام نوروز است .
یکی دیگر ازویژه برنامه های رادیوپیام درسال جدید پروژه “۱۰۴ ثانیه ای” است که تمام برنامه ها ی کوتاه با موضوعات مختلف درقالب” ۱۰۴ ثانیه” تولید وپخش خواهد شد. این برنامه ها درایام نوروز با موضوع بهار و اطلاع رسانی های لازم در این ایام خواهد بود.
وی افزود: رادیو پیام با پخش برنامه های روتین با رویکرد نوروز وسال نو برنامه هایی باعناوین “با رادیو پیام سلامت باشید” ، “شما چه فکر می کنید” و اطلاع رسانی خبری وارتباط با پلیس راه ، آتش نشانی ، اورژانس ، پلیس ۱۱۰ و.. نیز در این ایام با موضوعات مختلف تهیه وپخش می کند . همچنین در نوروز ۹۹، برای اولین بار دررادیوپیام یک بخش ۱۰ دقیقه ای با عنوان (ایران من ) با هدف تعامل با رادیوی سایر استانهای کشور برای اطلاع رسانی از آخرین رویدادها و همچنین معرفی آداب ورسوم ، مکانهای گردشگری طراحی شده است که این برنامه هرروزساعت ۱۰:۳۰ باارتباط استودیو به استودیو زنده با استان موردنظر برقرار می شودکه همزمان باپخش این برنامه از آنتن شبکه فضای مجازی و رادیو نمای شبکه هم مبادرت به پخش عکسهای آن استان به انضمام تصاویرارسالی مخاطبان(استان) بانام وتصویرخودشان پخش خواهدکرد
مدیررادیو پیام گفت:رادیو نمای شبکه پیام و آوا هم از اواخر اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی پویش “ایران زیبای من” را در جهت معرفی بناهای تاریخی ومکانهای دیدنی کشور برگزار می کند. مخاطبان رادیو پیام و آوا درسراسر کشور می توانند ضمن ارسال تصویر خودشان بهمراه تصاویر مکانهای دیدنی وتاریخی شهر ودیارخود برای پخش ازرادیو تصویری پیام و آوا ارسال کرده وتصاویر ارسالی را بانمام وتصویرخودشان دررادیو نما مشاهده کنند .
ملازاده گفت: برنامه”ایران در سالی که گذشت” برنامه تولیدی است که به بررسی مهمترین رویداد های سال ۹۸ خواهد
مدیررادیو پیام درپایان افزود :باتوجه به مناسبتهای تقویمی در این ایام همچون ( مبعث حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وآله وسلم ، ولادت امام حسین (ع)و روز پاسدار ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و ولادت حضرت امام زین العابدین (ع) وروز جمهوری اسلامی به این مناسبتها به صورت ویژه پرداخته خواهد شد . رادیو آوا هم علاوه بر پخش ویژه برنامه تحویل سال که متناسب با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و آغاز سال می باشد درسایر بخشهای با پخش ترانه های نوروزی و مناسبتی در ایام نوروز همراه مخاطبان درسراسرکشور خواهد بود.
همچنین تولید برنامه” ترانه بهاری” با رویکرد بررسی ترانه های معروف بهاری و پخش صدای دست اندرکاران و عوامل سازنده آن در دستور کار رادیو آوا می باشد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.