Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 24322
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 11 بهمن 1399 - 12:56 |

ویژه های رادیو نمایش در دهه فجر اعلام شد

ویژه های رادیو نمایش در دهه فجر اعلام شد

اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش، ویژه برنامه ها و نمایش های رادیویی این شبکه رادیویی در دهه فجر را اعلام کرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیونمایش،«رادیوروزگار»،«راوی»،«نمای نقره ای»، «امروز تئاتر» و« ویژه برنامه رادیو تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر» عناوین برنامه هایی هستند که در ایام دهه فجر از شبکه رادیویی نمایش پخش می شوند.

همچنین سریال های رادیویی «ریشه ها می مانند» ، «ایران ایران» و «اسماعیل» نیز به سفارش شبکه های رادیویی ایران و جوان در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده اند که همزمان از رادیو نمایش نیز پخش می شوند.

ساعت پخش و جزئیات برنامه ها و سریال های رادیویی ویژه ایام فجر به شرح زیر است .

« رادیو روزگار» به تهیه کنندگی و گویندگی اسماعیل باستانی در این روزها ساعت ۱۰ صبح از شبکه رادیویی نمایش پخش می شود که به گفتگو با هنرمندان پیشکسوت درباره پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد.همچنین این برنامه در روز ۲۲ بهمن ماه، به تهیه کنندگی انسیه شمس اللهی و با گویندگی جمعی از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به روی آنتن خواهد رفت. « رادیو روزگار»علاوه بر رادیو نمایش از سایت این شبکه رادیویی نیز پخش می شود و در رادیو نما، عکس های آن در هر لحظه به روز می شود.

«راوی»؛ به تهیه کنندگی انسیه شمس اللهی و روایت و گویندگی لیلا علاقه مند در گفتگو با مستند سازان به معرفی و پخش بخش هایی از فیلم های مستند با موضوع دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد و تا پانزدهم بهمن ماه ساعت ۲۱:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

ویژه برنامه زنده «نمای نقره ای» به تهیه کنندگی و نویسندگی اسماعیل باستانی و با کارشناسی و اجرای محمدرضا مقدسیان از ۱۲ تا ۲۱ بهمن ماه به اخبار و رویدادهای جشنواره سی و نهم فیلم فجر می پردازد .

«امروز تئاتر» به تهیه کنندگی علی بهرامی و اجرا کارشناسی ایوب آقاخانی از یازدهم تا نوزدهم بهمن ماه از ساعت ۲۰ تا ۲۱ به صورت زنده از تأتر شهر به روی آنتن رادیو نمایش می رود که به پوشش اخبار سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر می پردازد.این برنامه همچنین در روز بیستم بهمن ماه، اختتامیه این جشنواره راپوشش خواهد داد.

« ویژه برنامه رادیو تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر» نیز از روز یازدهم بهمن به صورت زنده از خانه تئاتر به پوشش اخبار این دوره از رادیو تئاتر جشنواره فجر می پردازد که تهیه کنندگی آن را علی بهرامی بر عهده دارد و فرزام رنجبر  گوینده آن است.

سریال رادیویی «ریشه ها می مانند» در پنج قسمت و به سفارش رادیو ایران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است ، جواد پیشگر نویسنده و کارگردان این مجموعه رادیویی است و داستان آن درباره رنج ها و شادی های مبارزات و مقاومت مردم ترکمن در ایران زمین است . این سریال رادیویی از یازدهم تا پانزدهم بهمن ماه ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲۲:۳۰ به روی آنتن رادیو ایران می رود.

سریال رادیویی « سمفونی شهر» به کارگردانی میرطاهر مظلومی و نویسندگی مانی مستان و پوریا موسوی درباره سرود انقلابی ایران ایران ایران با اجرای رضا رویگری خواننده این اثر وهنرمند پیشکسوت ایرانی درعرصه تئاتر، سینما ، تلویزیون است.این مجموعه رادیویی به سفارش رادیو ایران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است که از هجدهم بهمن ماه ، ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲۲:۳۰ به روی آنتن رادیو ایران می رود.

و سریال رادیویی « اسماعیل » که به سفارش رادیو جوان در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است و از رادیو نمایش نیز پخش می شود را امیرحسین فردی نوشته و جواد پیشگر آن را تنظیم رادیویی و کارگردانی کرده است ، «اسماعیل» داستان شخصی را روایت می کند که با پیوستن به گروه های انقلابی ، حقیقت واقعی خویش را در می یابد.این سریال رادیویی از هجدهم بهمن ماه ساعت ۸:۴۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲:۰۰ بامداد به روی آنتن رادیو جوان می رود.گفتنی است ، در سریال های رادیویی تولید اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، بازیگران ، نویسندگان، کارگردانان ، تهیه کنندگان، افکتورها و صدابرداران حرفه ای رادیو نمایش حضور داشته اند .

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.