Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 21080
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 26 شهریور 1399 - 12:55 |

«پارک پردیسان» با هدف حفاظت از محیط زیست تولید می شود

«پارک پردیسان» با هدف حفاظت از محیط زیست تولید می شود

مجله رادیویی «پارک پردیسان» با هدف شناخت و جذب مردم برای حفاظت از محیط زیست تهیه و تولید می شود.

 هومن عرب شیرازی تهیه کننده و مجری پارک پردیسان از رادیو تهران درباره این برنامه توضیح داد و گفت: با توجه به این که تلاش‌های بی شماری در جهت حفظ زمین از فاجعه زیست‌ محیطی صورت گرفته است، اما تهدید اکوسیستم از جهات مختلف همچنان ادامه داشته و ممکن است در نهایت موجب از بین رفتن آن شود.

برنامه جدید «پارک پردیسان» یک مجله رادیویی زیست محیطی است که با هدف شناخت محیط زیست و جذب مردم برای حفاظت از محیط زیست تهیه و تولید می شود. همان طور که می دانید محیط زیست پاک یعنی انسان سالم، محیط زیست یک امانت بسیار بزرگ در نسل حاضر که آن را باید سالم و سلامت به نسل آینده تحویل دهیم.   

وی ادامه داد: از بخش های اصلی این برنامه می توان به رد پای طبیعت، خبر زیست، گفتگو با مهمان برنامه و در بخش های شناور ما آیتم های گزارشی، نمایش های کوتاه، هدیه ای از طبیعت، سلامت در طبیعت، معرفی کتاب و چهره زیست محیطی خواهیم داشت.

گفتنی است؛ برنامه پارک پردیسان پنجشنبه ها و جمعه ها از ساعت ۱۶ روی آنتن رادیو تهران می رود. پنجشنبه این هفته ۲۷ شهریور، در بخش رد پای طبیعت با کارشناسی پرویز بختیاریان، درباره یکی از گونه های جانوری صحبت می شود. شهاب چراغی از دیگر کارشناسان هستند که در این بخش با ما همکاری می کنند.

به گفته تهیه کننده برنامه؛ در بخش خبر زیست به خبرهای هفته ای که گذشت درباره محیط زیست می پردازیم، که شیما حیدری اجرای آن را بر عهده دارند. در بخش گفتگو، مهمان برنامه ایمان معماریان دام پزشک، درباره شامپانزه ای نارس که سه چهارسال از آن مراقبت کرده اند، صحبت می شود.

علاوه بر این؛ با مهمان برنامه سرهنگ محبت خانی درباره این که چرا محیط بانان از جلیقه استفاده نمی کنند، گفتگو خواهد شد.

مخاطبان در سرتاسر دنیا از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.

ما را در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی با شناسه Tehraan360@ پیدا و همراهی کنید.

همچنین علاقه مندان می توانند برنامه های رادیو تهران را از اپلیکیشن ایران صدا دریافت کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.