Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 30005
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 01 آبان 1400 - 18:29 |

پخش دو سریال جدید از رادیو نمایش

پخش دو سریال جدید از رادیو نمایش

پخش دو سریال جدید رادیویی «خواب آشفته شهر» و«برادر عروس» آغاز شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو،مجموعه نمایشی «خواب آشفته شهر» بر اساس زندگی محمد بن شهرآشوب توسط وفا مصطفی پورکیاسری نوشته شده است و مجید نظری نسب سردبیری آن را برعهده دارد.

درخلاصه داستان این مجموعه رادیویی آمده:علاالدوله که حریص وتشنه قدرت است می کوشد با همدستی داروغه شهر ساری و فتنه گری زال سیاهکار،حکومت طبرستان را براندازد.اسپهبد که از حامیان و دوستداران شیعیان است،وقتی حکومتش را با تهدید جدی مواجه می بیند ،از فقیه جوان و خوشنام شهر ساری محمد بن شهر آشوب کمک می طلبد تا دسیسه و جنگ قدرت را فرو نشاند.

«خواب آشفته شهر» به کارگردانی میرطاهر مظلومی،تهیه کنندگی ژاله محمدعلی،افکتوری محمدرضا قبادی فر،صدابرداری علی حاجی نوروزی،گرافیک احسان پیرولیان و با هنرمندی کرامت رودساز،رویا فلاحی،مهرخ افضلی،علی میلانی،شهریارحمزیان،نگین خواجه نصیر،میرطاهرمظلومی،شهین نجف زاده،امیرعباس توفیقی،بهادر ابراهیمی،صادق وفایی،مجتبی طباطبایی،محمدرضاعلی،محمدمجدزاده،محمدپورحسن و محمد صادق رزاق مهر هر روز ساعت ۲:۳۰ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱۳:۰۰ تکرار آن است، همچنین این مجموعه ساعت ۳:۰۰ بامداد به روی آنتن رادیو فرهنگ می رود.

«برادر عروس» نیز عنوان مجموعه نمایشی جدیدی است که هر روز ساعت ۲ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۸:۳۰ تکرار آن است.

این مجموعه طنز نمایشی –خانوادگی داستان خانواده ای چهارنفره را روایت می کند که یکی از فرزندان خانواده برای انتخاب همسر ملاک های اشتباهی دارد.

سید محسن موسوی نویسنده،شهلا دباغی سردبیر،حمید منوچهری کارگردان،اشرف السادات اشرف نژاد تهیه کننده،نرگس موسی پور افکتور،جعفر جودتی صدابردار،احسان پیرولیان گرافیست و امیرزنده دلان،فریبا متخصص،سیما خوش چشم،سعیده فرضی،مهدی نمینی مقدم،سیما رستگاران،راضیه مومیوند،معصومه عزیزمحمدی،رامین پورایمان،مجیدحمزه،محمد آقامحمدی و شیرین سپهراد هنرمندان این مجموعه رادیویی هستند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.