Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 29129
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 26 شهریور 1400 - 13:22 |

پخش زنده آیین بزرگداشت روز ملی شعر و ادب فارسی و شهریار از رادیو فرهنگ

پخش زنده آیین بزرگداشت روز ملی شعر و ادب فارسی و شهریار از رادیو فرهنگ

شبکه رادیویی فرهنگ روز بیست و ششم شهریورماه آیین بزرگداشت روز ملی شعر و ادب فارسی و شهریار ملک سخن را که در تبریز برگزارمی شود پخش می کند‌.

گروه ادب و هنر شبکه رادیویی فرهنگ با اعزام گروه برنامه سازی مراسم آیین بزرگداشت روز ملی شعر و ادب فارسی و نکوداشت شهریار رادکه جمعه ۲۶ شهریور ماه با حضور فرهیختگان و علاقمندان حوزه ادبیات در محل مقبرالشعرای تبریز که مدفن چهارصد شاعر و عارف نامی است، برگزار می‌شود پوشش رسانه ای می دهد.
در تقویم شمسی یک روز به نام روز ملی شعر و ادب گنجانده شده و این نامگذاری به دلیل پیوند عمیق شعر و ادب با زندگی ایرانیان برای ما افتخار بزرگی محسوب می شود.
در طی دو سال گذشته محدودیت های کرونایی باعث کم رونق برگزار شدن آیین های این روز شده بود اما امسال این مراسم در تبریز برگزار می شود و روز بیست و هفتم شهریور نیز آیین گلباران مقبره الشعرای تبریز با حضور چهره های شاخص فرهنگی و ادبی کشوری و استانی برگزار می شود.
با این برنامه روی موج‌اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز ‌ یا ای ام ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز و یا از طریق پایگاه اطلاع رسانی شبکه رادیویی فرهنگ به نشانی http://radiofarhang.ir ساعت ۲۰ جمعه به تهیه کنندگی مریم مردانی همراه باشید .

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.