Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 8548
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 30 دی 1397 - 14:09 |

پخش زنده دیدار ایران و عمان از رادیو ورزش

پخش زنده دیدار ایران و عمان از رادیو ورزش

دیدار تیم های ایران و عمان، اردن و ویتنام، تایلند و چین از سری مسابقات جام ملت های آسیا و مسابقه بین تیم های بارسلونا و لگانس از سری مسابقات لالیگا اسپانیا به صورت زنده و مستقیم از رادیو ورزش پخش می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش، اطلاعات کامل پخش زنده و مستقیم مسابقات فوتبال از شبکه رادیویی ورزش در تاریخ یکشنبه ۳۰ دی به شرح زیر است:
از ساعت ۱۴:۳۰ با گزارشگری مهرزاد عطاران و تهیه کننده گی محسن افضلی، مسابقه فوتبال بین تیمهای اردن و ویتنام از سری مسابقات جام ملت های آسیا پخش می شود.
از ساعت ۱۷:۳۰ با گزارشگری خسرو والی زاده، کارشناسی سیدحسین سیدصالحی و تهیه کننده گی فتانه سوزنده، مسابقه فوتبال بین تیمهای تایلند و چین از سری مسابقات جام ملت های آسیا پخش می شود.
از ساعت ۲۰:۳۰ با گزارشگری علی اکبر ارمنده، کارشناسی اکبر محمدی و تهیه کننده گی احمدرضا طاهری، مسابقه فوتبال بین تیمهای ایران و عمان از سری مسابقات جام ملت های آسیا پخش می شود.
از ساعت ۲۳:۱۵ با گزارشگری مهدی نیلاش، مسابقه فوتبال بین تیم های بارسلونا و لگانس از سری مسابقات لالیگا اسپانیا از طریق موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز تقدیم علاقه مندان فوتبال می شود.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.