Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 5104
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 20 دی 1396 - 10:25 |

پخش زنده یک برنامه رادیویی با حضور مخاطبان در فرهنگسرای اندیشه

پخش زنده یک برنامه رادیویی با حضور مخاطبان در فرهنگسرای اندیشه

برنامه «خونه زندگی» شبکه رادیویی سلامت، همزمان با روز جهانی خنده، پنجشنبه ۲۱ دی ماه به طور زنده از فرهنگسرای اندیشه با حضور مخاطبان صدای دانش، نشاط و آرامش به روی موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز می رود.

رادیوسلامت-هنرصدا

ه گزارش هنر صدا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، یکی از جذابیت های برنامه «خونه زندگی» به تهیه کنندگی «سارا شریفی» و «شهرام زین العابدین» که در قالب ترکیبی ـ نمایشی در گروه خانواده این شبکه رادیویی تهیه و پخش می شود؛ حضور شخصیت های مینا و سعید است که اجرای آن بر عهده «مریم سرمدی» و «مسعود خواجه وند» است.
در راستای اهداف شبکه رادیویی سلامت که آگاهی بخشی به مخاطبان در حوزه پزشکی و فراهم آوردن زمینه ارتباط دو سویه شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش با برنامه سازان، مقرر شد تا به مناسبت روز جهانی خنده ، برنامه «خونه زندگی» شبکه رادیویی سلامت، پنجشنبه ـ ۲۱ دی ماه به طور زنده با حضور مخاطبان صدای دانش، نشاط و آرامش از فرهنگسرای اندیشه به روی موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز برود.
این برنامه رادیویی در این روز، با حضور دکتر محمد آذین، حقوقدان و موضوع «راه های شاد زیستن در کنار اعضای خانواده» از ساعت ۱۰:۲۰ به این پرسش که «چگونه جمع خانوادگی شادی داشته باشیم؟» پاسخ می دهد.
برنامه «خونه زندگی» از بخش های مختلف و متنوعی همچون آموزش آشپزی در قالب نمایش خانوادگی، گزارش مردمی و پیامک همسایگان برنامه، پزشک خانواده با موضوع درمان های ضروری و پخش تماس های مردمی تشکیل شده است.
یادآور می شود، فرهنگسرای اندیشه در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان، پارک اندیشه واقع شده است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.