Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 26234
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1400 - 11:59 |

پخش سه گزارش زنده از رقابت های فوتبال اروپا در رادیو ورزش

پخش سه گزارش زنده از رقابت های فوتبال اروپا در رادیو ورزش

گزارش رقابت تیم های فوتبال بارسلونا-اتلتیکومادرید، منچسترسیتی-چلسی و لیورپول-ساوتهمتون، ۱۸ اردیبهشت به صورت زنده از شبکه رادیویی ورزش پخش می‌ شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، بارسلونا و اتلتیکو امشب و در حساس‌ترین دیدار فصل به مصاف هم می روند. این دو غول فوتبال اسپانیا و اروپا در حالی در ورزشگاه نیوکمپ با یکدیگر دیدار می‌کنند که در فاصله ۴ هفته به پایان رقابت‌ها با اختلاف تنها ۲ امتیاز اول و سوم هستند.
بارسا ۹ دیدار از ۱۲ دیدار اخیر را با پیروزی پشت سر گذاشته‌ است. آن‌ها در این بازه زمانی ۳۰ گل به ثمر رسانده و ۱۲ گل نیز دریافت کرده‌اند.
اتلتیکو مادرید در دیدارهای اخیر کاملا از فرم خوب خود خارج شده است. آن‌ها در سال ۲۰۲۱ موفق به پیروزی در ۱۲ مسابقه شده‌اند. آن‌ها همچنین ۵ دیدار را با تساوی و ۳ دیدار را با شکست به پایان رساندند. این شرایط موجب شد مادریدی‌ها از ۵۰ امتیاز ممکن تنها ۴۱ امتیاز کسب کنند. با توجه به شروع فوق‌العاده آن‌ها در فصل جاری، این تعداد امتیاز انتظارات هواداران را برآورده نکرده است.
گزارش زنده رقابت تیم های بارسلونا-اتلتیکومادرید، ساعت ۱۸:۳۰ شنبه ۱۸ اردیبهشت به تهیه کنندگی هوشنگ للهی و با گزارشگری هوتن خداپرست از شبکه رادیویی ورزش تقدیم علاقه مندان به فوتبال می‌شود.
پس از این رقابت تیم های منچسترسیتی و چلسی در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم می روند.  منچسترسیتی در ۳ بازی آخر خانگی خود مقابل چلسی در تمامی رقابت ها موفق به کسب پیروزی شده است. گزارش زنده رقابت تیم های منچسترسیتی-چلسی ساعت ۲۱ شنبه ۱۸ اردیبهشت به تهیه کنندگی یوسف فرجی و با گزارشگری آرش اسدی روی آنتن می رود.

گفتنی است همگام با این پخش زنده، گزارش همزمان بازی بایرن مونیخ-مونشن گلادباخ نیز به سمع شنوندگان رادیو ورزش می رسد. در حالی که گلادباخ برای امیدوار ماندن به حضور در مسابقات اروپایی فصل آینده، به برد در این بازی نیاز مبرم دارد، بایرن مونیخ می تواند با پیروزی در این مسابقه نهمین قهرمانی پیاپی خود در بوندسلیگا را جشن بگیرد.
از طرفی شنبه شب لیورپول و ساوتهمپتون در چارچوب لیگ برتر انگلیس با هم به رقابت می‌پردازند.
لیورپول در لیگ برتر نتوانسته به مانند فصل گذشته خود را ثابت کند. این تیم در ماه‌های اخیر متزلزل نشان داده و حتی خطر از دست رفتن سهمیه را نیز حس می‌کند. در سوی دیگر میدان ساوتهمپتون قرار گرفته است. این تیم در ۶ دیدار اخیر خود ۴ شکست کسب کرده و متزلزل نشان داده است. قدیس ها پس از برد مقابل برنلی، مقابل وست برومویچ و تاتنهام شکست خوردند و با لسترسیتی به تساوی رسیدند. ساوتهمپتون در حال حاضر با ۳۷ امتیاز در رتبه پانزدهم لیگ است و می داند اگر در این دیدار شکست بخورد، ممکن است رتبه اش تنزل پیدا کرده و وضعیتش خطرناک شود.
گزارش زنده رقابت تیم های لیورپول و ساوتهمپتون را ساعت ۲۳:۴۵ شنبه ۱۸ اردیبهشت، به تهیه کنندگی محسن ابوفاضلی و گزارشگری اکبر ارمنده بشنوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.