Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 27541
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 12 تیر 1400 - 14:16 |

پخش پنج سریال جدید از رادیو نمایش

پخش پنج سریال جدید از رادیو نمایش

پنج سریال رادیویی جدید از شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش،”شکوه قلم”،”خانه عمه ناهید”،”فرزند آخر”،”ساعت ۲۵″و”مستأجر”عناوین سریال های رادیویی این هفته رادیو نمایش هستند.

سریال رادیویی “شکوه قلم” به نویسندگی علی دنیوی ساروی و سردبیری مجید نظری نسب ، داستان دختر یک طبیب را روایت می کند که مانند پدرش به طبابت و ادبیات علاقه مند است و در نشریه ای مطلب نوشته است و اخیرا به دلیل یکی از مطالبش دستور تبعید گرفته است، داستان از زمانی آغاز می شود که حکم تبعیدش توسط مأمور دولت قرائت می شود .

“شکوه قلم” به کارگردانی نازنین مهیمنی، تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد،افکتوری نرگس موسی پور،صدابرداری علی حاجی نوروزی و با هنرمندی رضا عمرانی، مهرخ افضلی،علی شجره،ماندانا اصلانی، مونا صفی، ماندانا محسنی، احمد هاشمی، محمد پورحسن،حمید یزدانی، مهرداد مهماندوست،بهادر ابراهیمی،شهین دخت نجف زاده ، مینو جبارزاده و فریبا متخصص هر روز ساعت ۲:۳۰ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و تکرار آن ساعت ۸:۳۰ دقیقه است.

 

“خانه عمه ناهید” داستان زن تنهایی است که تنها دلخوشی اش بهنام، برادرزاده اش است . او تصمیم دارد از ایران برود، ناهید را راضی می کند که بخشی از خانه تاریخی و زیبایش را اجاره بدهد، الهه که دانشجوی کم بضاعتی است برای اجاره یکی از اتاق ها به آنجا می آید و سخت آنجا را می پسندد اما بهنام که در سرش نقشه های طلایی می پروراند مانع می شود و ماجراهایی رخ می دهد.

“خانه عمه ناهید”به نویسندگی زهرا رفیعی گیلوائی، سردبیری شهلا دباغی، کارگردانی حمید منوچهری،تهیه کنندگی مهدی نمینی مقدم، صدابرداری علی حاجی نوروزی،افکتوری محمدرضا قبادی فر و با هنرمندی صفا آقاجانی،محمدرضا قلمبر،نورالدین جوادیان ، نازنین مهیمنی،سیما خوش چشم و شیما جان قربان هر روز ساعت ۳ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱۱:۳۰ تکرار می شود.

 

“فرزند آخر” به نویسندگی زهرا کولیوند،کارگردانی رضا عمرانی،تهیه کنندگی ژاله محمدعلی،افکتوری نرگس موسی پور،صدابرداری جعفر جودتی و با هنرمندی شمسی صادقی،راضیه مومیوند، معصومه عزیزمحمدی،محمد آقامحمدی،شیما جانقربان،نگین خواجه نصیرطوسی،بهادر ابراهیمی،شهریار حمزیان،حمید یزدانی،مهرداد مهماندوست هر روز ساعت ۱:۰۰ بامداد به روی آنتن می رود.داستان این سریال درباره پسری چهار ساله است که از طرف بهزیستی مدتی کنار خانواده ای می ماند و….

“ساعت ۲۵” سریالی رادیویی است که ماجرای حمله ددمنشانه ناوگان آمریکای جنایتکاربه هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران را روایت می کند.

این سریال رادیویی به نویسندگی هلن بهرامی، تهیه کنندگی ژاله محمدعلی،سردبیری ایوب اقاخانی، کارگردانی نورالدین جوادیان،افکتوری محمدرضا قبادی فر،صدابرداری جعفر جودتی و با هنرمندی مهرخ افضلی،مروارید کریم پور، عباس شادروان،شهریار حمزیان، نوشین حسن زاده، محمدرضا علی، سعیده فرضی، ماندانا اصلانی، شیما جانقربان، ماندانا محسنی،محمد پورحسن،کامیار محبی، مجتبی طباطبایی،سهیلا تیلاوی، حمید یزدانی و مینا شجاع هر روز ساعت ۱:۳۰ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲۲:۰۰ تکرار آن است.

و سریال رادیویی “مستأجر” داستان ورود مستاجرهای جدید به واحد روبه روی خانه زنی است که به سبب شغل همسرش تنهاست و آرزو دارد دوست مناسبی در همسایگی اش پیدا کند.

“مستأجر” به نویسندگی زینب آرمند، سردبیری شهلا دباغی،کارگردانی سعیده فرضی،تهیه کنندگی ژاله محمدعلی،افکتوری محمدرضا قبادی فر،صدابرداری مجید آیینه و با هنرمندی علی شجره، سوسن مقصودلو،شیرین سپهراد، فریبا طاهری،مهرخ افضلی، امین بختیاری، سیما خوش چشم، حمید یزدانی، مروارید کریم پور، کامیار محبی و محمد رضاعلی هر روز ساعت ۴:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود و تکرار آن ساعت ۱۲:۰۰ همان روز است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.