Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 8082
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 28 آذر 1397 - 11:54 |

پریچهر بهروان و علیرضا جاویدنیا مجریان «یلدا و لبخند»

پریچهر بهروان و علیرضا جاویدنیا مجریان «یلدا و لبخند»

ويژه برنامه «يلدا و لبخند» با اجراي پريچهر بهروان و عليرضا جاويد نيا در شب يلدا، ميهمان خانه هاي مردم مي شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو ایران، ویژه برنامه «یلدا و لبخند» برای سومین سال متوالی با اجرای پریچهر بهروان و علیرضا جاوید نیا در شب یلدا مهمان خانه های مردم می شود.
ساجد قدوسیان تهیه کننده « یلدا و لبخند» از حضور پریچهر بهروان صدای خاطره انگیز صبح جمعه با شما در برنامه خبر داد و گفت: وی در کنار علیرضا جاوید نیا اجرای برنامه را بر عهده خواهد داشت.
قدوسیان در خصوص محتوای برنامه نیز گفت : این برنامه بخش های متنوعی دارد در هر ساعت توسط صداهای ماندگار و پیشکسوت همچون استاد امیر نوری، بهروز رضوی و دکتر رشید کاکاوند تفعلی به دیوان حافظ خواهیم داشت.
وی از حضور مهمانان ویژه ای که شگفتانه برنامه خواهند بود خبر داد و افزود: مستندهای جذاب و شنیدنی از آیین شب یلدا در بخش های مختلف کشور پخش خواهیم کرد. همچنین آیتم های طنز از دیگر بخش های شنیدنی «یلدا و لبخند» هستند.
قدوسیان با اشاره به بخش آیتم های ویژه در خصوص شب یلدا در کشور های پارسی زبان گفت: برای نخستین بار برنامه «یلدا و لبخند» با مشارکت «برنامه پارسی» گویان تهیه می شود و محمد اسماعیل پور تهیه کننده برنامه پارسی گویان به عنوان مشاور برنامه بخش هایی را برای برنامه «یلدا و لبخند» تهیه کرده است که در برنامه پخش خواهد شد.
قدوسیان در پایان گفت: سال های پیش این برنامه تا ساعت ۲۳:۰۰ ادامه داشت اما امسال به دلیل استقبال و درخواست مخاطبان، این برنامه تا ساعت ۲۴:۰۰ ادامه خواهد داشت.
گفتنی است، علیرضا جاوید نیا بعد از پشت سرگذاشتن دوران نقاهت بیماری قلبی؛ با این برنامه دوباره به اجرای رادیویی باز می گردد.
یلدا و لبخند جمعه ۳۰ آذر ساعت ۱۹:۰۰ از رادیو ایران روی موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز پخش می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.