Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 22987
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 16 آذر 1399 - 6:53 |

پوشش مراسم هفتمین روز شهادت «فخر ایران» از رادیو تهران

پوشش مراسم هفتمین روز شهادت «فخر ایران» از رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران با حضور در امامزاده صالح(ع)، یکشنبه ۱۶ آذر، از ساعت ۱۵ تا ۱۷ مراسم هفتم شهید پرافتخار انقلاب اسلامی دکتر «فخری‌زاده» را به صورت زنده پوشش می دهد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ ویژه برنامه «فخر ایران» همزمان با برگزاری مراسم هفتم شهید دکتر محسن فخری زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشورمان، یکشنبه ۱۶ آذر، از ساعت ۱۵ تا ۱۷ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.

در این ویژه برنامه که به همت گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران روی آنتن می رود ضمن پوشش مراسم در گفتگو با مسئولین، آشنایان و نزدیکان شهید پرافتخار انقلاب اسلامی دکتر «فخری‌زاده» یاد و خاطره این شهید گرانقدر گرامی داشته می شود.

گزارشگر برنامه مهدی اسماعیلی با حضور در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مراسم بزرگداشت این شهید والامقام را که با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا، شخصیت‌ها، مقامات و فرماندهان ارشد نظامی کشور برگزار می شود، پوشش می دهد.

ساناز باقری تهیه کننده، فاطمه نصرآبادی گوینده، سید حامد رشید سادات گزارشگر از دیگر عواملی هستند که با این برنامه همکاری می کنند.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام رديف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام رديف ۱۳۳۲ کيلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.