Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 28831
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 15 شهریور 1400 - 11:58 |

پویش ترازو در رادیو سلامت برگزار می شود

پویش ترازو در رادیو سلامت برگزار می شود

شنوندگان می توانند با شرکت در پویش ترازو که روزهای سه شنبه در قالب برنامه پاسخگو در رادیو سلامت پخش می شود محاسبه بی ام آی خودشان را دریافت کرده و بر آن مبنا رایگان وزن شان را کنترل کنند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، موسی نظری، یکی از تهیه کنندگان برنامه پاسخگو در این باره می گوید: ما پویش ترازو را در برنامه پاسخگوی روزهای سه شنبه دایر کردیم و مخاطبان می توانند با شرکت در این پویش وزن شان را بدون پرداخت هزینه پایین بیاورند. در برنامه روزهای سه شنبه دکتر پیام فرحبخش فوق متخصص تغذیه و رژیم درمانی در برنامه حضور دارد و بی ام آی (شاخص توده بدنی) مخاطبان را محاسبه می کنند. یعنی شنوندگان می توانند به واسطه تماس تلفنی یا پیامک قد و وزن شان را اعلام کنند. همچنین اگر بیماری زمینه ای یا مشکلاتی هم دارند، عنوان کرده تا دکتر متناسب با شرایط شان بی ام آی را حساب کنند و تغذیه و رژیم مناسب به آن را در اختیارشان بگذارد.

وی ادامه می دهد: شنوندگان می توانند به راحتی و رایگان در پویش ترازو شرکت کرده و به راحتی وزن شان را به ایده آل نزدیک کنند. دکتر فرحبخش نکات لازم را به آنها می گوید و تاکید می کند چگونه غذا بخورند و چه مواد غذایی را مصرف کنند. کارشناس برنامه زهرا حاجی زاده است و روزهای سه شنبه از گروه سلامت و تغذیه رادیو سلامت روی آنتن می رود. برنامه ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه به مدت ۴۵ دقیقه پخش می شود.

برنامه پاسخگو ۱۵ شهریور ماه ساعت ۱۵ به موضوع ناباروری در مردان اختصاص دارد و دکتر نوروزی متخصص اورولوژی پاسخگوی سئوالات شنوندگان است. روز سه شنبه ۱۶ شهریور هم با حضور دکتر اسماعیلی داروساز به موضوع آنتی بیوتیک ها پرداخت می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.