Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 12272
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 15 مرداد 1398 - 12:17 |

پویش دوشنبه های ورزشی رادیو ورزش برگزار شد

پویش دوشنبه های ورزشی رادیو ورزش برگزار شد

پویش دوشنبه های ورزشی رادیو ورزش و سازمان ورزش شهرداری  تهران به میزبانی منطقه ۱۹ باهدف ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی ورزش صبحگاهی در بوستان شقایق برگزار شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا،ابوذر مارکولایی  گزارشگر رادیو ورزش گفت: روز دوشنبه ۱۴ مرداد بوستان شقایق منطقه ۱۹ ميزبان صدها تن از شهروندان علاقه مند به ورزش بود كه در پويش دوشنبه های ورزشی شركت كردند.

در این ويژه برنامه ورزشي بسیاری از پیشکسوتان ورزشی در کنار ساير شركت كنندگان به ورزش صبحگاهی پرداختند.

علی توکلی شهردار منطقه ۱۹ که در جمع حاضران ورزشی شرکت کرده بود در مورد این پویش گفت : ورزش های صبحگاهی سبب ایجاد انرژی مضاعف در بدن می شود. به ویژه افرادی که باید صبح به محل کار خود بروند با انجام ورزش صبحگاهی می توانند با نشاط و روحیه  بهتری روز خود را آغاز کنند و بسیار خوشحالم که این پویش مورد توجه قرار گرفته است .

مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در جمع شهروندان حاضر شد و ضمن تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای شهروندان برای  بهره بردن از ورزش گفت : ورزش و فعالیت بدنی در صورتی که به صورت منظم و مستمر صورت گیرد آثار مفیدی در فرد برجای  می‌گذارد . آثار اجتماعی و روانی ورزش در فرد عبارت است از کمک به وی در جریان اجتماعی شدن و سازگاری با محیط، کمک به فرد در تکامل شخصیت مناسب، پرکردن اوقات فراغت و جلوگیری از انحرافات اجتماعی، به خصوص در دوران جوانی ،تصحیح و تکمیل اخلاق مناسب و آماده کردن فرد برای رعایت حقوق دیگران، کمک به فرد در جریان فرهنگ‌سازی  و داشتن فرهنگی مناسب.

همچنین هنگام ورزش با توجه به فعل و انفعالاتی که در بدن صورت می‌گیرد بیماری‌هایی از قبیل : افسردگی، اضطراب و استرس، آلزایمر که در طول عمر به سراغ آدمی می آید به تدریج از میان می روند.

گفتنی است پويش دوشنبه هاي ورزشي رادیو ورزش و سازمان ورزش شهرداری  تهران با هدف افزايش مشاركت شهروندان در عرصه ورزش هر هفته دوشنبه در بوستان هاي منتخب سطح تهران برگزار می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.