Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 10693
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1398 - 10:28 |

پژمانفر: رئیس رسانه ملی به موضوع مجری جشن رمضان ورود کند

پژمانفر: رئیس رسانه ملی به موضوع مجری جشن رمضان ورود کند

عضو کمیسیون فرهنگی گفت: از رئیس رسانه ملی انتظار داریم بدون اینکه مجلس از ابزارهای قانونی استفاده کند به این موضوع ورود کند، وگرنه ما نسبت به انجام وظایف قانونی خود اقدام خواهیم کرد.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به عدم نظارت مسئولان صداو سیما در انتخاب برخی مجریان برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان که در شبکه های اجتماعی به ترویج سگ بازی می پردازند، اظهار داشت: نمی دانم تدبیر کمیسیون  فرهنگی برای  این موضوع چیست اما از آقای علی عسگری انتظار داریم که قدری به جنبه های نظارتی خود نسبت به عملکرد این شبکه ها بیشتر بپردازد.

وی با بیان اینکه چنین اتفاقاتی نباید بهانه ای دست دیگران شود که مجموعه صدا و سیما را زیر سوال ببرند، ادامه داد: چراکه ما می دانیم چنین اتفاقاتی ماحصل سیاست گذاری کلان صدا و سیما نیست اما متاسفانه برخی غفلت ها موجب می شود زمینه هایی به وجود آید که برخی هجمه هایی را علیه این سازمان که به نوعی منتسب به مقام معظم رهبری است ایجاد کنند.

پژمانفر در پایان خاطرنشان کرد: از رئیس رسانه ملی انتظار داریم بدون اینکه مجلس از ابزارهای قانونی استفاده کند به این موضوع ورود کند وگرنه ما نسبت به انجام وظایف قانونی خود اقدام خواهیم کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری دانشجو
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.