Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 11131
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 21 خرداد 1398 - 20:43 |

«چهار، سه، دو، یک» با اجرای جواد مولانیا به روی آنتن می رود

«چهار، سه، دو، یک» با اجرای جواد مولانیا به روی آنتن می رود

مسابقه سینمایی «چهار، سه، دو، یک» با اجرای جواد مولانیا از ابتدای تابستان به روی آنتن می رود.

تصویربرداری و ضبط سری ششم و هفتم مسابقه سینمایی «چهار، سه، دو، یک» به پایان رسید.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ تصویربرداری و ضبط سری جدید مسابقه تلویزیونی «چهار، سه، دو، یک» که از۵ اردیبهشت ماه آغاز شده بود،به پایان رسید و به گفته حسین مروی تهیه کننده مسابقه از ابتدای تابستان ۹۸  پخش آن آغاز می شود.
طراح و تهیه‌کننده‌ی مسابقه سینمایی «چهار، سه، دو، یک» درخصوص تیم داوری گفت : مسعود آبپرور،مرجان اشرفی زاده،سیما تیرانداز،عزیزالله حاجی مشهدی،سیروس حسن پور،دکترشهرام خرازیها،دکترمهردادرایانی مخصوص،امیرشهاب رضویان،اردلان شجاع کاوه،دکتر محمدشهبا،میکاییل شهرستانی،صادق کرمیار،فریبا کوثری،شهره لرستانی،کیهان ملکی،نسرین نصرتی،دکترسهیلانجم و دکترامیرحسن ندایی به ترتیب حروف الفبا تیم هجده نفری داوری مسابقه را تشکیل می دهند.
مروی افزود: تصویربرداری سری ۶ و ۷ مسابقه به پایان رسیده و همزمان کار تدوین آن نیز صورت گرفته است و انشالله از ابتدای تابستان در کنداکتور پخش شبکه چهار سیما قرار خواهد گرفت.
در مسابقه «چهار، سه، دو، یک» شرکت کنندگان در سه مرحله مقدماتی نیمه نهایی و فینال با یکدیگر به رقابت می پردازند.ویک گروه سه نفره داوری شامل کارگردان، منتقد ، بازیگر و استاد دانشگاه رقابت شرکت‌کنندگان را مورد قضاوت قرار می‌دهند.
«تدوین»،«خلاقیت داستانی»،«تحلیل فیلم»،بخش«آزاد» و اجرای یک تست بازیگری، پانتومیم،نمایش نامه خوانی و یا مجری گری توسط شرکت کنندگان از جمله بخش های این مسابقه تلویزیونی است که اجرای آن را جواد مولانیا برعهده دارد.
رای مخاطبان به شرکت کنندگان از جمله بخش های جدید این مسابقه است و از مرحله نیمه نهایی مخاطبان می توانند شرکت کنندگان را از طریق ارسال پیامک داوری کنند .
مسابقه سینمایی « چهار، سه، دو، یک» محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که از تابستان ۹۸ پخش آن آغاز می شود.تاریخ و ساعت پخش مسابقه به زودی در خبرهای تکمیلی تر اعلام می گردد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.