Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 6409
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 26 تیر 1397 - 10:53 |

کارگردان رادیو شب درباره آیتم های جدید این برنامه توضیح داد

کارگردان رادیو شب درباره آیتم های جدید این برنامه توضیح داد

محمد صوفی یکی از کارگردانان «رادیو شب» درباره آیتم های جدید این برنامه از جمله بخش آموزش لهجه های مختلف توضیح داد.

رادیوشب-محمد صوفی-منصور ضابطیان-هنر صدا

محمد صوفی با اشاره به سری جدید «رادیو شب» از شبکه شما بیان کرد: سری جدید «رادیو شب» از شنبه ۲۳ تیرماه روی آنتن رفته است و شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۲ از شبکه شما پخش می شود.

وی ادامه داد: ما در این فصل به لحاظ فرم و گرافیک، تغییراتی داشتیم و در محتوا، آیتم های ثابتی را شروع کرده ایم که بعضی از قسمت اول روی آنتن رفتند و برخی در شب های بعد پخش می شوند.

تهیه کننده و کارگردان «رادیو شب» با اشاره به یکی از آیتم های این برنامه عنوان کرد: یکی از آیتم های ما در این برنامه آموزش لهجه های مختلف است که در عین اینکه فضای مفرحی دارد قرار است گوشه هایی از زبان های مختلف را ارایه کند و آموزشی برای لهجه های متنوع کشور باشد.

صوفی در بخش دیگری با اشاره به یکی از آیتم های برنامه اظهار کرد: احترام برومند و مسعود فروتن آیتمی را با هم اجرا می کنند که داستان آن واگویه های یک زن و مرد بعد از دوران بازنشستگی در منزل است که متن آن را شرمین نادری می نویسد.

وی اضافه کرد: آیتمی هم داریم که علی بازل و را آن را اجرا می کنند و درباره برنامه ها، کارتون ها و سریال های قدیمی با یکدیگر گپ می زنند. از بخش های ثابت برنامه نیز بخشی درباره قصه های جوانی است که به تهران آمده و دنبال کار می گردد و پارسا کجوری این قصه ها را می خواند.

صوفی درباره آیتم کودکان که از بخش های پرطرفدار برنامه «رادیو هفت» بود نیز گفت: این آیتم نیز قرار است در «رادیو شب» راه اندازی شود همچنین در کنار اینها با توجه به سیاست گذاری شبکه به موسیقی اقوام و نواحی نیز توجه داریم.

محمد صوفی به همراه منصور ضابطیان تهیه کنندگی و کارگردانی «رادیو شب» را بر عهده دارد که هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه شما می رود.

منبع: خبرگزاری مهر/ خبرنگار: عطیه موذن

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.