Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 3941
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 09 مرداد 1396 - 15:15 |

کامران تفتی مجری شد

کامران تفتی مجری شد

برنامه تلویزیونی “وقتشه” با محور عشق و ازدواج هفته آینده روی آنتن می رود و کامران تفتی در این برنامه با زوج‌های موفق سلبریتی گفت‌وگو می‌کند.

ابوالفضل صفری تهیه کننده برنامه «وقتشه» گفت: برنامه «وقتشه» با موضوع عشق و ازدواج و با زمینه ای شاد و مفرح ساخته می شود که چنین زمینه ای برای این برنامه به دلیل رویکرد کلی شبکه نسیم در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: پیش تولید برنامه «وقتشه» از چند ماه قبل آغاز شده بود و هدف اصلی ما در روند تولید این مجموعه ترویج  ازدواج آسان و شیرین است.

کامران تفتی

تهیه کننده برنامه «وقتشه» تصریح کرد: قرار بود نخستین قسمت از برنامه «وقتشه» شب گذشته روی آنتن برود اما پخش این مجموعه به هفته آینده منتقل شد. این برنامه روزهای فرد پخش می شود.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: «وقتشه» یک برنامه ترکیبی در سبک های رئالیتی‌شو و استودیویی است که ما سعی کردیم برای جذابیت بیشتر بخش‌های مختلفی را در آن بگنجانیم.

صفری همچنین یادآور شد: بخش دیگر این برنامه «تاک شو» است که کامران تفتی اجرای آن را بر عهده دارد و قرار است  این بازیگر سینما و تلویزیون اینبار با زوج های موفق سلبریتی، یا زوج های اجتماعی موفق و با حفظ حریم شخصی، درباره عشق، ازدواج و تجربه زندگی مشترک با آن‌ها گفت‌وگو کند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: در بخش رئالیتی شو یا برنامه واقعیت نما، در هر فصل حدود ۸ نفر وارد خانه ی قبل از بخت میشوند. در این خانه که لوکیشنی سنتی در جنوب تهران است، مردان مجرد در آستانه ازدواج با چالش هایی رو به رو می شوند. این چالش ها توسط کارشناسان روانشناسی و طراحی می شود.

تهیه کننده برنامه «وقتشه» خاطرنشان کرد: در بخش هایی از رئالیتی شو، شاهد گپ‌‌های دوستانه بین اهالی خانه و پیشکسوتان عرصه هنر هستیم. در این گپ ها، هنرمندان با طرح کردن موضوعات مربوط به زندگی مشترک، به انتقال تجارب به جوانان در شرف ازدواج می پردازند. بخش رئالیتی شامل آیتم های مستند پرتره هم می‌شود. مستندهایی که بر اساس داستان  زندگی هر کدام از شرکت کننده ها ساخته می‌شود و به عنوان بسته های سورپرایز در خلال برنامه رونمایی خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.