Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 16371
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو تاریخ انتشار : 06 بهمن 1398 - 11:58 |

کتابچه «برنامه‌های منتخب رادیو در زمستان ۹۸» منتشر شد

کتابچه «برنامه‌های منتخب رادیو در زمستان ۹۸» منتشر شد

روابط عمومی معاونت صدا با همکاری  اداره کل طرح و برنامه معاونت صدا و شبکه‌های رادیویی، کتابچه زمستانی رادیو را که در برگیرنده برنامه‌های منتخب شبکه‌های رادیویی است را  منتشر کرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، حامد فاتحی مدیر روابط عمومی با بیان اینکه رادیو از سال های ظهور خود در خانه های مردم از دهه ۱۹۲۰ میلادی   و در سالیان متمادی سیر صعودی اقبال را پیمود و حتی در دوران سخت اقتصادی و جنگ دوم جهانی به جایگاه رسانه ای عام و ضروری برای همگان ارتقاء یافت، گفت: سال های زیادی رادیو پیشتاز دیگر رسانه ها از جمله تلفن و تلویزیون بود و تا چندین دهه گل سر سبد رسانه های جهانی به شمار

می آمد، امیدواریم با تلاش یکایک همکاران رادیویی و با اقدامات نوآورانه روز به روز شاهد رشد و ارتقاء جایگاه اصلی رادیو ، این رسانه گرم در بین مخاطبان باشیم.

مدیر روابط عمومی معاونت صدا تصریح کرد: رسانه­ ملی به ویژه معاونت صدا با داشتن طیف وسیعی از مخاطبان فعال در دوره عصر ارتباطات مدرن به دنبال آن است تا ایده ­های جدید خلق کند و افزون بر تقویت و تثبیت جایگاه برنامه­ سازی، مطابق با تکنولوژی و فناوری روز و اهداف انقلاب اسلامی، تعامل فعال با مخاطب خود را مورد توجه قرار دهد تا به رادیویی پویا و تاثیرگذارتر از گذشته تبدیل شود.

فاتحی با اشاره به تدوین هشتمین کتاب برنامه‌های منتخب رادیو گفت: معاونت  صدای رسانه ملی، با هدف ارتقاء محتوا و ایجاد رقابت سالم بین برنامه سازان رادیویی و بر اساس موضوعات اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی ، معارفی ، قرآنی ، اقتصادی ، طنز ، سلامت ، ورزشی، علمی ، تاریخی و دفاع مقدس دسته بندی شده  تا مخاطب بتواند افزون بر دسترسی دقیق محتوایی، با مضمون برنامه ها نیز آشنا شود.

وی افزود: در نسخه هشتم  کتابچه بخش‌های جدیدی چون«پیام و آوا » و  «نمایش های رادیویی» به کتابچه اضافه شده است، در این مجموعه که ویترینی از بهترین‌های رادیو در زمستان   ۱۳۹۸ است با رعایت اصل اختصار ، ساختار، موضوع، روز و زمان پخش برنامه‌ها به اهداف، موضوعات، ویژگی‌های ممتاز و ذکر نام عوامل کلیدی و کارشناسان بعنوان اطلاعات کلیدی و مهم هر برنامه اشاره شده است.

فاتحی در پایان بیان کرد: نحوه مواجهه برنامه‌ریزان و برنامه‌سازان هم با برنامه‌های برجسته و شاخص نسبت به سایر برنامه‌ها متفاوت است تابا محوریت نوآوری و خلاقیت در فرم و محتوا  بتوانند از این ظرفیت بالقوه به نحو مطلوب استفاده و فرصت جذب مخاطبان جدید و حفظ مخاطبان موجود را به حداکثر رسانده و در انتقال پیام و محتوای مورد نظر توفیق حداکثری داشته باشند.

مخاطبان رادیو می توانند نسخه الکترونیکی ( پی دی اف) این کتابچه را از این بخش دریافت نمایند. این کتابچه در کانال سروش رادیو به نشانی @radioir   و صفحه اینستاگرامی رادیو به آدرس  pr-radio نیز قابل دریافت می باشد.

هنرصدا/ حامد بهجتی

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.