Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 6802
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 10 شهریور 1397 - 10:39 |

کتاب اسماعیل فصیح توسط بهروز رضوی بازخوانی می شود

کتاب اسماعیل فصیح توسط بهروز رضوی بازخوانی می شود

کتاب «خاک آشنا» اثر اسماعیل فصیح، از امشب تا پنجشنبه پانزدهم شهریور در برنامه «کتاب شب» رادیو تهران با صدای بهروز رضوی بازخوانی می شود.

بهروز رضوی- هنرصدا

علاقه مندان آثار ایرانی می توانند خوانش کتاب «خاک آشنا» را در شش قسمت ۲۰ دقیقه ای، هر شب، بین ساعت ۲۳ و ۳۰ تا ۲۴ از این برنامه بشنوند.

به گزارش هنرصدا داستانهای کتاب «خاک آشنا»، اغلب در تهران و محله درخونگاه و گلوبندگ می گذرد و وجه مشترک شخصیت های آن، پایبندی به آداب و رسوم سنتی و روحیه فداکاری و جوانمردی است.
مرحوم اسماعیل فصیح در سال ۱۳۱۳ در محله درخونگاه تهران به دنیا آمد و در سال ۱۳۸۸ درگذشت. از کتاب های او می توان به این عنوان ها اشاره کرد: دل کور، داستان جاوید، ثریا در اغما، باده کهن، اسیر زمان، بازگشت به درخونگاه، تلخکام، دیدار در هند، عقد و داستان های دیگر، کشته عشق و خاک آشنا.
تنظیم رادیویی داستانهای به هم پیوسته کتاب «خاک آشنا» با سردبیری و نویسندگی محمدباقر رضایی، تهیه کنندگی رضا قربانی، صدابرداری محسن فراهانی و صدای بهروز رضوی بازخوانی می شود.
علاقه مندان می توانند این برنامه را گذشته از رادیوهای سنتی، از طریق سایت رادیو تهران و شبکه ایران صدا نیز بشنوند.
برنامه کتاب شب بعد از پخش، در سایت رادیو تهران قسمت کتاب گویا همیشه در دسترس مخاطبان خواهد بود.دوستداران شنیدن کتابهای برتر ایران و جهان، می توانند آثار مورد علاقه خود را به شماره تلفن ۱۶۲ (مرکز نظر سنجی افکار سازمان صدا و سیما) معرفی کنند تا بعد از تصویب در اتاق فکر این برنامه به مدت یک هفته بازخوانی شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.