Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 5466
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 13 اسفند 1396 - 20:35 |

کمیته مجریان در شبکه چهار راه اندازی می شود

کمیته مجریان در شبکه چهار راه اندازی می شود

نشست صمیمانه مجریان و گزارشگران شبکه چهار با مسعود معینی پور مدیر شبکه چهار سیما عصر روز گذشته در سالن کنفرانس این شبکه برگزار شد.

مجریان شبکه چهار-هنر صدا

در این نشست، رضا رفیع، سیاوش صفاریان‌پور، شیوا قانعی، زهره سادات هاشمی، شهریار ربانی، فوژان احمدی، فائزه نعمتی و نداسپانلو مجری و مدیرگروه دانش شبکه چهار و رحمان سیفی‌آزاد و مهدی خداوردیان از مشاوران شبکه حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه معینی‌پور هدف از برگزاری این نشست را ارتباط بیشتر شبکه با مجریان عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف ما راه‌اندازی کمیته مجریان در سال جدید است تا بتوانیم از حضور مجری‌ها به صورت مستمر در شبکه چهار بهره ببریم.

مدیر شبکه چهار سیما تصریح کرد: هدف ما از راه‌اندازی این کمیته علاوه بر تعامل بیشتر با مجریان این است که در آینده جذب مجری جدید از کانال مجریان با سابقه شبکه چهار صورت پذیرد.

معینی‌پور در ادامه به وضعیت مالی و دستمزد مجریان اشاره کرد و گفت: اگر نظام انگیزشی مالی مناسبی وجود نداشته باشد مجریان انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت ندارند، لذا می‌بایست از نظر مالی و اعتباری از مجریان حمایت لازم صورت گیرد.
وی بر ضرورت تشکیل اینگونه نشست‌ها و تداوم آن تاکید کرد و گفت: حرکت آتی این نشست‌ها تخصصی‌تر و کاربردی‌تر برگزار خواهد شد و در صورتی که مجریان ایده مناسبی برای برنامه‌سازی پیشنهاد دهند ما در شبکه چهار از آنها استقبال می‌کنیم.

در ادامه این دیدار مجریان و گزارشگران شبکه چهار سیما ضمن تشکر از برگزاری این نشست صمیمی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

منبع: خبرگزاری فارس

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.