Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 28874
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 16 شهریور 1400 - 11:33 |

گرامیداشت شهدای ۱۷ شهریور در رادیو تهران

گرامیداشت شهدای ۱۷ شهریور در رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران با فرارسیدن قیام خونین ۱۷ شهریور، با تدارک بخش های مختلف یاد و خاطره شهدا را گرامی می دارد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ مردم ایران در ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷ با حضور در میدان ژاله تهران خواستار تغییر حکومت شدند. این حرکت را می توان نخستین و موثر ترین عامل پیروزی انقلاب دانست. شبکه رادیویی تهران در این روز با تدارک برنامه ها و بخش های ویژه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به روز جهانی مبارزه با بی سوادی نیز اختصاص یافته است.

«پارک شهر» از رادیو تهران هر روز از ساعت ۶:۴۰ در گفت وگو با مسئولین پیگیر مطالبات مردمی و تحلیل و بررسی اخبار روز سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است، برنامه پارک شهر به همین مناسبت نقش حادثه ۱۷ شهریور در افشای ماهیت رژیم پهلوی را بررسی می کند.

از دیگر برنامه های رادیو تهران که به این موضوع اختصاص یافته است؛ برنامه«تالار وحدت»که هر روز از ساعت ۱۱:۱۵ به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان، علاوه بر پخش موسیقی ژانرهای مختلف، اصطلاحات موسیقی به زبان ساده توضیح داده خواهد شد. انتخاب و معرفی موسیقی روز ۱۷ شهریور که یاد و خاطره شهدا را گرامی می دارد، از رویکردهای این برنامه است.

«گفتاورد» از برنامه های گفت وگو محور رادیو تهران که در این روز از ساعت ۱۲ به معرفی و تبیین نقش و تاثیر اقشار مختلف در پیروزی می پردازد.

معرفی فعالان و اسطوره های انقلابی از دیگر بخش هایی است که ساعت ۱۲:۳۰ از برنامه«سعادت آباد» رادیو تهران تقدیم مخاطبان خواهد شد. این برنامه با رویکرد خبری، تحلیلی در حوزه های سیاسی، اجتماعی و بین الملل در گروه تهران و رویدادهای شبکه تهران تولید و پخش می شود.

گفتنی است؛ چهارشنبه ۱۷ شهریور، روز جهانی مبارزه با بی سوادی است و برنامه جدید«علم بهتر است» از ساعت ۱۵ روی آنتن رادیو تهران می رود و بر اهمیت سواد آموزی نوین تاکید دارد. برنامه«تهران من» در این روز چالش های آموزش مجازی در ایران را بررسی می کند، از ساعت ۱۸ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز همراه این برنامه باشید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.