Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 736
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 14 مرداد 1394 - 5:36 |

گردهمایی متفاوت رادیو ایرانی‌ها/ یک یادگاری برای رادیو ثبت شد

گردهمایی متفاوت رادیو ایرانی‌ها/ یک یادگاری برای رادیو ثبت شد

تعدادی از اهالی رادیو ایران در مراسمی گرد هم آمدند تا با ضبط یک تیزر یادگاری ویژه‌ای را برای این رسانه به جا بگذارند. جمعی از هنرمندان، گویندگان، برنامه سازان، مدیران و دست اندرکاران رادیو ایران عصر روز گذشته دوشنبه ۱۲ مرداد طی مراسمی در ساختمان شهدای رادیو گرد هم آمدند.

رادیو ایران

همزمان با تغییرات ساختاری رادیو ایران که در سال جدید شکل گرفته است این شبکه روز گذشته با حضور هنرمندان و پیشکسوت های رادیو، ساخت یک تیزر تصویری را برای معرفی خود در تلویزیون و دیگر رسانه های تصویری آغاز کرد.

radio_iran_g_2

از جمله گویندگان و برنامه سازان حاضر در این جشن می توان به تورج نصر، مریم نشیبا، عذرا وکیلی، علیرضا جاویدنیا، مهدی صباغی، امیر نوری، داوود حیدری، اردشیر منظم، امیرعباس اشرف، سرور پاک نشان و مدیران و مسئولان شبکه از جمله بهنام احمدپور مدیر رادیو ایران، غلامرضا بحیرایی، حمیدرضا افتخاری، غلامحسین طالبی و… اشاره کرد.

هنرمندان هنگام ضبط این تیزر تلویزیونی روی پارچه سبز رنگی جمع شدند و با فرمان های کارگردان تیزر، شعارهایی چون «ایران را بشنویم» و «شبکه رادیویی ایران» را به صورت یک صدا و هماهنگ سردادند.

radio_iran_g_4

بهنام احمدپور مدیر رادیو ایران درباره دور هم جمع شدن هنرمندان و برنامه سازان برای تولید این تیزر به خبرنگار مهر توضیح داد: رادیو ایران در ۶ ماه گذشته، دوره کاری سنگینی را پشت سر گذاشت و ما در سال جاری در دو مقطع تغییر جدول پخش داشته ایم. از ابتدای اردیبهشت ماه اعلام شد که برنامه سازان طرح های خود را برای جدول پخش مهر ماه ارایه دهند و حدود ۱۴۸ طرح دریافت شد.

radio_iran_g_3

 

وی ادامه داد: همه این ۱۴۸ طرح مطالعه شده است و گروهی نقاط قوت و ضعف آنها را درآورده‌اند. اکنون ماکت ۱۲۰ طرح در حال آماده سازی برای مهر ماه است تا در جدول پخش قرار بگیرند.

مدیر رادیو ایران بیان کرد: ما احساس کردیم زحماتی که برنامه سازان و هنرمندان در این مدت متحمل شده اند باید به نحوی دیده شود، علاوه بر این خواستیم به نوعی یک اثر یادگاری با همه پیشکسوت های رادیو و حتی جوان ترها داشته باشیم که به ساخت همین تیزر منجر شد و گروهی از رادیویی ها به نمایندگی از ۳۴۴ عضو هنرمند و عوامل رادیو ایران در این گردهمایی جمع شدند.

احمدپور در پایان بیان کرد: به زودی تبلیغ برنامه های جدید شبکه آغاز خواهد شد و این تیزر معرفی برنامه های رادیو ایران در فضای تصویری خواهد بود.

radio_iran_g_1

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.