Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 9311
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 07 فروردین 1398 - 11:24 |
از رادیو تهران بشنوید

گردونه شانس در ایام نوروز با شماست

گردونه شانس در ایام نوروز با شماست

شما «گردونه» را در ایام نوروز با معرفی مکان های دیدنی و تفریحی استان تهران و نقاط گردشگری و تاریخی، ساعت ۹ صبح، به مدت ۶۰ دقیقه از رادیو تهران خواهید شنید.

برنامه «گردونه» در تعطیلات نوروزی با محور خانواده و بخش های نمایشی و روایت و نقل قول ها به خانه های مخاطبان می رود. سرک کشیدن در زندگی دیگران، همت کردن و هدیه دادن، تعارف کردن و رو در رو حرف زدن از جمله این موضوع هاست. بازیگران؛ بهرام سروری نژاد و مینو جبار زاده با این برنامه همکاری دارند.
این برنامه متشکل از آیتم های متنوع است، آیتم نمایشی که در قالب طنز به موضوع های مختلف زندگی امروزی اختصاص یافته و دغدغه بچه های امروزی را دارد، اما «نقل و نقل» روایتی از زندگی قدیمی و بچه های دیروز است.
در این برنامه بخشی با عنوان «چرا تنها» در قالب گزارش طراحی شده که ضمن معرفی مکان های دیدنی و تفریحی استان تهران و نقاط گردشگری و تاریخی، خانواده ها را ترغیب به گردش های دست جمعی می کند و اطلاعاتی از امکانات و مسیرهای دسترسی ارائه می دهد.
«گپ گردونه» بخشی است که با هنرمندان درباره زندگی گفتگو می شود، مثل چگونه می توان در تهران زندگی بهتری داشت و…
«مسافر تهران» به صورت گزارشی با مهمانان تهران درباره این شهر، مردمش، سوغات های تهرانی و مکان های دیدنی این شهر مصاحبه می کند. در بخش «مطبخ بی‎بی کبوتر» غذاهای تهران قدیم آموزش داده می شود و «تصمیم امروز من» روایتی داستان گونه از تصمیم های درست زندگی است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.