Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 16877
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو تاریخ انتشار : 08 اسفند 1398 - 19:51 |

گزیده برنامه های زمستانی رادیو در حوزه تاریخی و دفاع مقدس

گزیده برنامه های زمستانی رادیو در حوزه تاریخی و دفاع مقدس

برنامه‌های منتخب حوزه «تاریخی و دفاع مقدس»فصل زمستان معاونت صدا در رادیو اعلام شد.
برنامه‌های «کارگاه تیاتر » رادیو نمایش و «حکایت جاودانگی» رادیو قرآن به عنوان برنامه‌های منتخب تاریخی و دفاع مقدس معاونت صدا در زمستان سالجاری معرفی شدند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، کارگاه تیاتر ، کارگاهی نمایشی است که در آن یک نفر کارشناس تئاتر در نقش استاد و به عنوان اجرا کننده ی برنامه ، به همراه پنج نفر بازیگر، در نقش هنرجویان کارگاه، تاریخ نمایش ایران را مرور و درباره آن گفتگو می کنند. همچنین هنرجویان زیرنظر استاد، بخش هایی از نمایشنامه های مهم تاریخ نمایش ایران را تمرین و اجرا می کنند.
این مستند نمایشی با شناخت شخصیت ها و متون نمایشی مهم ایران پنج شنبه ها ساعت ۱۸ به تهیه کنندگی انسیه شمس الهی و گویندگی بهنود بهلولی از رادیو نمایش پخش می شود.
برنامه های رادیو نمایش از موج fmردیف ۱۰۷,۵ مگاهرتز شنیده می شود.
مجله رادیویی «حکایت جاودانگی » به معرفی الگوهای دفاع مقدس،پاسداشت شهدا، ترغیب مخاطب به ابعاد قرآنی زندگی شهدا بررسی ابعادی از زندگی علمی ، قرآنی و خانوادگی شهدا به عنوان الگویی برای نسل امروز پرداخته می شود . معرفی کتاب، گزارش از مزار شهدا، گفتگو با خانواده شهدا، پخش مستند های آرشیوی از زندگی شهدا و نگاه قرآنی به وصیت نامه شان از آیتم های این برنامه است.
این برنامه به تهیه کنندگی سمیرا قنبری گویندگی علیرضا کریمی و فضه سادات حسینی پنج شنبه ها ساعت ۱۸ از رادیو قرآن پخش می شود.
برنامه های رادیو قرآن از موج fmردیف ۱۰۰ مگاهرتز شنیده می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.