Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 8823
  پرینتخانه » اخبار, گفت و گو تاریخ انتشار : 23 بهمن 1397 - 14:07 |

گفته‌های احترام برومند از اجرای «رادیوشب»

گفته‌های احترام برومند از اجرای «رادیوشب»

احترام برومند که این روزها برنامه «رادیو شب» را در شبکه شما اجرا می‌کند، درباره فضای این روزهای تلویزیون و اینکه اگر پیشنهاد خوبی برای بازی در مجموعه تلویزیونی به او شود آن را رد نمی‌کند، سخن گفت.

احترام برومند

او در گفت‌وگویی با ایسنا درباره برنامه «رادیو شب» و اجرای آن در شبکه شما توضیح داد: این روزها با همکاری منصور ضابطیان در برنامه «رادیو شب» حضور دارد که برنامه مختص اجرای من روزهای سه‌شنبه به روی آنتن می‌رود؛ البته این برنامه شنبه تا چهارشنبه پخش می‌شود.

این هنرمند در ادامه در پاسخ به اینکه آیا حوزه اجرا سخت است، گفت: به طور مداوم هر سه‌شنبه آیتم چند دقیقه‌ای را به همراه آقای فروتن اجرا می‌کنیم. این آیتم مرتبط با حوزه اجتماعی و خانوادگی و در واقع مثل قصه است؛ البته آن را روایت نمی‌کنیم، این آیتم راجع به مسائلی است که در خانواده و به زوج‌هایی که پا به سن می‌گذارند و مسائلی که پیدا می‌کنند می‌پردازد و ما آن را بازی می‌کنیم. نویسنده این آیتم خانم شرمین نادری است که نوشته‌های‌شان بسیار خوب است.

برومند در پاسخ به اینکه‌های پیشنهادی برای بازیگران مجموعه تلویزیونی به وی شده است، اظهار کرد: تاکنون در این سریال‌های تلویزیونی کار نکرده‌ام اما اگر پیشنهادی بوده در نهایت انجام نشده است. برخی برنامه‌ها را که در تلویزیون نگاه می‌کنم برایم امیدوار کننده است، اما برخی برنامه‌ها هم به نظرم یک‌سویه و کمی با بی‌انصافی است؛ به عنوان مثال در رپورتاژهایی که از مردم می‌گیرند گاهی اوقات این رپورتاژها با واقعیت همخوانی ندارد. پیشنهاد من به تلویزیون راستی و صداقت است اگر نقشی هم پیشنهاد شود و خوشم بیاید حتماً آن را می‌پذیرم.

برومند در پایان با بیان اینکه پیشنهادش به تلویزیون صداقت و راستی است، گفت: اگر برنامه‌ای را ببینم که صداقت داشته باشد حتماً آن را دنبال خواهم کرد. فکر می‌کنم تلویزیون باید به مسائل اخلاقی جوانان و همچنین محیط زیست توجه بیشتری داشته باشد.

به گزارش ایسنا، منصور ضابطیان این روزها به اتفاق محمد صوفی برنامه‌ای را به نام «رادیو شب» که یادآور همان «رادیو هفت» است، به روی آنتن برده‌اند. فصل اول «رادیو شب» از اواخر آبان ماه سال ۱۳۹۶ به روی آنتن رفت و پس از وقفه‌ای چهار ماهه فصل جدید آن از ۲۳ تیر ماه امسال با تغییراتی در جهت بهتر شدن برنامه به روی آنتن شبکه شما رفته است. «رادیو شب» به فرهنگ اقوام مختلف، لهجه‌های مختلف، موسیقی‌های مختلف نواحی ایران و همه آنچه که مربوط به سراسر ایران است می‌پردازد.

این برنامه با همکاری مسعود فروتن با احترام برومند ساخته می‌شود.

منبع: ایسنا

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.