Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 26811
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو جوان تاریخ انتشار : 09 خرداد 1400 - 12:14 |

گفتگوهای رادیو جوان با نامزدها را هر روز ساعت ۱۹ بشنوید

گفتگوهای رادیو جوان با نامزدها را هر روز ساعت ۱۹ بشنوید

ویژه‌برنامه انتخابات شبکه رادیویی جوان با حضور نامزدهای انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰، در تاریخ‌های مقرر راس ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.

رادیو جوان از جمله شبکه‌های رادیویی است که به صورت متمرکز با نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفتگو می‌کند و مبنای گفتگویش را روی جوانان گذاشته است.

علیرضا مقصودی مدیر شبکه رادیویی جوان درباره برنامه‌های انتخاباتی این ایستگاه رادیویی به مهر گفت: در این برنامه نامزدها با حضور در استودیوی شبکه رادیویی جوان، به‌صورت صریح و شفاف پیرامون برنامه‌های خود با موضوع جوانان و مسائل مهمی چون اشتغال و ازدواج این قشر را تبیین و تشریح می‌کنند.

وی درباره زمان این گفتگوها بیان کرد: این گفتگوها در تاریخ‌های مشخص عصرها ساعت ۱۹ و روز بعد ساعت ۱۰ از آنتن شبکه رادیویی جوان پخش می‌شود.

مقصودی درباره محور این گفتگوها بیان کرد: هدف اصلی رادیو جوان این است که در کنار اطلاع رسانی بهنگام و صحیح، فضای جامعه جوان کشور را برای انتخابات ریاست جمهوری که انتخاباتی مهم و تاریخ ساز است آماده کند. از این رو جدول پخش برنامه‌های رادیو جوان را از ابتدای سال به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که جوان ایرانی بتواند با شنیدن این برنامه‌ها، برای شرکت در انتخابات ترغیب شود و انتخابی آگاهانه داشته باشد.

برنامه‌های شبکه رادیویی جوان به صورت ۲۴ ساعته روی موج FM ۸۸MHz پخش می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.