Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 17475
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 10 فروردین 1399 - 14:26 |

گفتگوی مخاطبان رادیو ایران با اصغر سمسارزاده

گفتگوی مخاطبان رادیو ایران با اصغر سمسارزاده

اصغر سمسارزاده پس از سال‌ها در یک برنامه زنده حضور پیدا می‌کند.

اصغر سمسارزاده چهره محبوب ، قدیمی و شناخته شده عرصه کمدی که سالیان متمادی موجب شادی و خنده مخاطبان خود را فراهم آورده قرار است این بار در برنامه زنده «صبح عید با شما»رادیو ایران حضور داشته باشد.
به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی ایران، ساجد قدوسیان تهیه کننده و سردبیر برنامه «صبح عید با شما» ضمن اعلام این خبر افزود: اصغر سمسارزاده بدون شک از محبوب ترین هنرمندان و کمدین های سرزمین ماست و بارها هنگام ضبط برنامه «صبح جمعه با شما» در حضور مردم شاهد استقبال کم نظیر مخاطبان و طرفداران این هنرمند مردمی بوده ام.
هر چند اصغر سمسارزاده سالهاست که با برنامه «صبح جمعه با شما» همکاری می‌کند اما کمتر دیده شده که او به صورت زنده در برنامه ای حضور پیدا کند. به همین جهت و به دلیل شرایطی که ویروس کرونا برای مردم دنیا و کشورمان ایجاد کرده از اصغر سمسارزاده خواستم تا به استودیوی پخش رادیو ایران بیاید و در طول برنامه «صبح عید با شما» و به صورت زنده فضای مفرحی را برای مخاطبان ایجاد کند. ایشان پذیرفتند و به امید خدا یازدهم فروردین در برنامه حضور دارند.
برنامه «صبح عید با شما» ویژه برنامه گروه صبح جمعه با شما در ایام نوروز است که هر روز ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۲ظهر به تهیه کنندگی و سردبیری ساجد قدوسیان از آنتن رادیو ایران پخش می‌شود.
هنرصدا/ حامد بهجتی
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.