Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 8342
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 17 دی 1397 - 14:55 |

گفتگو با مجری برنامه «اختیاریه»

گفتگو با مجری برنامه «اختیاریه»

مجری برنامه «اختیاریه» با اشاره به ویژگی های این برنامه بیان کرد، قرار است وجه پنهان شخصیت ها و چهره هایی که به برنامه دعوت می شوند به چالش کشیده شود.

سیدمرتضی فاطمی

سیدمرتضی فاطمی مجری برنامه «اختیاریه» درباره هدف از ساخت این برنامه و تمایز اصلی آن با برنامه‌های مشابه سیما به خبرنگار مهر گفت: برنامه‌سازی در تلویزیون با مخاطب فراوان و با ذائقه و سلیقه‌های مختلف، اقتضائات خاص خود را دارد بنابراین در «اختیاریه» مخاطب‌پسندی و مخاطب‌محوری را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: تلاشمان بر این است که در این برنامه به فرم جدید و قابل اجرای یک تاک‌شوی چالشی و صریح در تلویزیون ایران برسیم. در واقع در این برنامه به حوزه‌ای از برنامه‌سازی روی آورده‌ایم که به دلیل سختی‌ها و محدودیت‌های متعدد، کمتر برنامه‌سازی را به ساخت برنامه‌ای در این حوزه ترغیب می کند و به همین دلیل است که تعداد برنامه‌های موفق و به خاطرماندنی این حوزه بسیار انگشت‌شمار است اما هدف ما این است که این برنامه ماندگار شود.

فاطمی در ارتباط با نوع گفتگو در این برنامه و نگاه آن توضیح داد: تلاش ما بر این است که فضایی آرامش‌بخش و آزاد برای برگزاری گفتگوهای جسورانه و چالشی ایجاد کنیم. به عبارتی تمام تلاشمان این است که با رعایت ادب به گفتگوی چالشی و جذاب با مهمانان بپردازیم و حتی آن وجهی از شخصیت آنها را به تصویر درآوریم که برای مخاطب پنهان بوده است.

مجری «اختیاریه» درباره ترکیب مهمانان حاضر در این برنامه توضیح داد: عمده مهمانان برنامه از چهره‌های مطرح و شناخته شده در حوزه‌های مختلف هستند. سیاستمداران، ورزشکاران، استادان، نخبگان علمی، هنرمندان، بازیگران، کارگردانان، مجریان، نظامیان، روحانیون و به طور کلی چهره‌هایی که برای مخاطب تلویزیون جذاب باشند، گزینه حضور در «اختیاریه» هستند. سعی اتاق فکر برنامه و هیات انتخاب مهمان بر این است که در این گزینش، افرادی که فعالیت‌های مغفول اما تاثیرگذار انجام می‌دهند نیز در ترکیب مهمانان حضور داشته باشند.

وی در پایان بیان کرد: پیش تولید «اختیاریه» از ۳ ماه پیش با همراهی مجموعه‌ای متشکل از روزنامه نگاران حرفه ای کشور و پژوهش حول مهمانان آغاز شد و هم‌اکنون مراحل ساخت و آماده‌سازی دکور را پشت سر می‌گذارد. این برنامه شبانه به زودی و طی روزهای آینده روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد رفت.

سید مرتضی فاطمی پیش از این، تهیه‌کنندگی و اجرای برنامه تلویزیونی «۱۸۰ درجه» و سریال‌های تلویزیونی «هوش سیاه» و «شرایط خاص» را بر عهده داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.