Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 7191
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 18 مهر 1397 - 10:59 |

گفتگو با هنرمندان تئاتر در “چهل نما” رادیو فرهنگ

گفتگو با هنرمندان تئاتر در “چهل نما” رادیو فرهنگ

“چهل نما” رادیو فرهنگ به  گفتگو با کارگردانان و بازیگران تاتر کشور در چهل سالگی انقلاب می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ بر نامه “چهل نما” ویژه برنامه چهل سالگی انقلاب رادیو فرهنگ می باشد.در این برنامه کارگردانان و بازیگران بعد از انقلاب  تاتر کشور حضور دارند و به بیان خاطرات کاری خودشان در این چهل سال می پردازند .

میهمان این هفغته چهرشنبه ۱۸ مهر “جهان نما” اصغر خلیلی می باشد.

اصغر خلیلی متولد سال ۱۳۵۵، نویسنده، طراح، کارگردان و بازیگر می‌باشد که مدرک کارشناسی ارشد نمایش خود را از دانشکده هنر و معماری دریافت کرد.

او در کارهای بسیاری همچون “اعجاز در انطاکیه”، “نیم ساعت به عشق”، “قطار کاغذی”، “پایان فصل سرد”، “معرکه در تاریکی”، “در جست و جوی خورشید”، “کابوس واقعی”، “سقف کاغذی”، “زینب پیامبر کربلای ۵″، “سرخ آب”، “عشق رویا تاریکی”، “پسران خورشید”، “شاعره آتش”، “اترار نامه”، “دایره”، “موهای بلوند”، “آوازهای ماندلا”، “خرمشهر ۱۱″، “تراژدی جنگ”، “من نمی‌توانم تو می‌توانی”، “پاکت نامه” و”نظمیه زنان” به عنوان نویسنده،طراح و کارگردان حضور داشته‌است.

همچنین کارگردانی “قهوه قجری”، طرحی صحنه “هملت با سلاد فصل”،”دزد آب” و “گپ” و در تله تاتر “اترار نامه” و “اروی” به عنوان نویسنده، کارگردان و طراح حضور داشته‌است.

“چهل نما”با هدف بررسی تاتر کشور در چهل سال انقلاب و با زبان اهالی تاتر در گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ به تهیه کنندگی نوید جولایی تولید و پخش می شود.علاقه مندان می توانند روزهای چهارشنبه ساعت ۱۲:۳۰ این برنامه را بشنوید. رادیو فرهنگ را روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگا هرتز بشنوید.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.