Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 7777
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 07 آذر 1397 - 14:16 |

گفت وگوی محمد صالح علاء با گیتی معینی در «آب و تاب» رادیو تهران

گفت وگوی محمد صالح علاء با گیتی معینی در «آب و تاب» رادیو تهران

گفت وگوی محمد صالح علاء را جمعه این هفته با حضور گیتی معینی از برنامه «آب و تاب» رادیو تهران بشنوید.

محمدصالح علا-هنر صدا

به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی تهران، این هفته مهمان آب و تاب شبکه رادیویی تهران گیتی معینی است،محمد صالح علاء با او درباره دوران کودکی اش و چگونگی ورود و گرایش او به این حرفه صحبت می کند.

گیتی معینی (زاده ۲۹ دی ۱۳۲۳ در کرمانشاه) بازیگر تلویزیون و سینما ایران است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۷۳ با فیلم حسرت آغاز کرد. وی تاکنون در سریال‌های متعددی که عموماً قالب طنز دارند به ایفای نقش پرداخته است. فیلم های سینمایی که معینی در آن ایفای نقش داشته می توان به گشت ارشاد، توفیق اجباری، چند می‌گیری گریه کنی و… اشاره کرد. آقا و خانم سنگی، دودکش، سه دونگ، سه دونگ، خوش‌نشین‌ها و… هم از سریالهایی است که به عنوان بازیگر حضور داشته است.

برنامه «آب و تاب» رادیو تهران برنامه ای شخصیت محور،فرهنگی و هنری  و سینمایی است  که جمعه ها از ساعت ۲۱ با اجرای محمدصالح علاء پخش می شود. در این برنامه با مهمانان یا عوامل فیلم های سینمایی از کارگردان و تهیه کننده گرفته تا فیلمنامه نویس و بازیگران گفت وگو خواهد شد؛ بخش هایی از دنیای کودکی، فعالیت های حرفه ای و هنری و آثار فیلم سازان و سینماگران و هنرمندانی که نقش بسزایی در ترویج فرهنگ و تاریخ این مرز و بوم دارند.

در برنامه آب و تاب نگاه های چالشی به رویاهای مهمان برنامه دارد، به رویاهای کودکی و بزرگسالی او و چگونگی به وقوع پیوسته آنهاست.

مخاطبانی که به حوزه سینما و فیلم سازان علاقه مند هستند و دوست دارند که با دنیای کودکی و دغدغه های فکری هنرمندان آشنا شوند، می توانند جمعه ها از ساعت ۲۱ تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه با برنامه آب و تاب از رادیو تهران همراه باشند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.