Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 10564
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو گفتگ و گو تاریخ انتشار : 21 اردیبهشت 1398 - 12:09 |
از رادیو گفت و گو بشنوید

گفت و گو با افراد تازه مسلمان شده در «دعوت»

گفت و گو با افراد تازه مسلمان شده در «دعوت»

ویژه برنامه دعوت رادیو گفت و گو که در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود، با هدف گفت و گو با افراد خارجی تازه مسلمان شده و مسلمانان خارجی مقیم ایران درخصوص دلایل گرویدن آنها به اسلام و بیان خاطرات آنها بعد از این تصمیم بزرگ، پخش می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو گفت و گو، این شبکه رادیویی با هدف گفت و گو با افراد تازه مسلمان شده و مسلمانان خارجی مقیم ایران درخصوص دلایل گرویدن آنها به اسلام و بیان خاطرات آنها بعد از این تصمیم بزرگ، برنامه ای را با عنون دعوت روی آنتن می برد.

این برنامه که با هدف تقویت باورهای دینی در جامعه و رشد و تقویت دین باوری در ایام ماه مبارک رمضان پخش می شود، در قالب ۳۰ برنامه تولیدی ۲۵ دقیقه ای همه روزه ساعت۱۸:۲۰ تقدیم مخاطبان می شود.

دعوت بیست و یکم اردیبهشت مصادف با پنجم رمضان، میزبان دیدار حسین سومرو از دانشجویان دکترای شیعه شناسی دانشگاه ادیان مذاهب، از طلاب جامعه المصطفی اهل کشور پاکستان خواهد بود و در خصوص آداب و رسوم ماه مبارک رمضان در کشور پاکستان با وی سخن می گوید.

علاقمندان به برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان رادیو گفت و گو می توانند در ایام این ماه پرفضیلت روی موج اف ام ردیف ۵/۱۰۳ مگاهرتز شنونده برنامه های این شبکه رادیویی باشند.

همچنین مخاطبان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ با این ویژه برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو گفت و گو در ارتباط باشند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.