Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 7726
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 05 آذر 1397 - 11:57 |

گلزار و چالش بی اهمیتی پنج میلیون پول بی زبان!

گلزار و چالش بی اهمیتی پنج میلیون پول بی زبان!

محمدرضا گلزار که این روزها توانسته تا حدودی مخالفان مجری گری اش را در برنامه «برنده باش» با خود همراه و آرام آرام خود را در این عرصه تثبیت کند، گرفتار چالش تازه ای شده. چالشی که هر چند ناخواسته، اما شاید بتوان خود او را مسبب اصلی طرح ریزی آن دانست!

محمدرضا گلزار

ماجرا از این قرار است که او از ابتدای پخش این مسابقه از بیشتر شرکت کنندگان می پرسد چه برنامه ای برای خرج پنج میلیون تومان جایزه نقدی این برنامه دارند. اوایل تا حدودی جوابها معقول و قابل قبول بود تا اینکه با توجه به ضبط و پخش نسبتا همزمان این برنامه، برخی شرکت کنندگان که شاهد پرسش و پاسخ مذکور در قسمت های پیشین برنامه بودند، تصمیم گرفتند از جواب قطعی دادن به این سوال خودداری کنند.
تا اینجای کار به نظر مشکلی نبود، اما واکنش عصبی گلزار به کسانی که در مقابل پرسش او، این مبلغ را ناچیز می شمرند، به داغ شدن بحثی در همین باره انجامیده است. شرکت کنندگان در مسابقه «برنده باش» معتقدند که این مبلغ نمی تواند در یک برنامه مالی و هدف اقتصادی دستمایه مکفی و مناسبی تلقی شود. گلزار اما با این موضع که چنین پاسخی صرفا بی احترامی به جایزه برنامه است، آنرا از سوی شرکت کنندگان نمی پذیرد و در مقام مجری، جوی ایجاد می کند تا فرد ناچار چیزی در جواب برای چگونگی صرف جایزه بگوید. حال آنکه اغلب جوابها ضمن زیر سوال بردن میزان جایزه، ناخواسته طعنه ای هم به کاهش ارزش پول ملی در جریان تحریمهای اخیر و نابسامانی بازار دلار و ارز می زنند.

اما مراجعه به صفحه شخصی گلزار در اینستاگرام هم پیامهایی را پیش چشم قرار می دهد که حکایت از کنایه مردم به دستمزدهای بالای این سوپراستار و محق دانستن شرکت کنندگان در عدم نیاز به برنامه ریزی جهت خرج پنج میلیون تومان پول دارد!

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.