Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 27309
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 02 تیر 1400 - 13:43 |

گل یا پوچ در رادیو سلامت

گل یا پوچ در رادیو سلامت

برنامه گل یا پوچ روز پنجشنبه سوم تیر ماه با پرداختن به موضوع رهایی از اعتیاد با حضور دکتر کامبیز محسنی درمانگر حوزه اعتیاد پخش می شود.

 به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت این برنامه روزهای پنجشنبه ساعت ۱۲ روانه آنتن رادیو سلامت می شود. در این برنامه، تهیه کننده سعی کرده نگاه تازه ای به مقوله اعتیاد داشته باشد، چرا که برنامه هایی از این دست از شبکه های مختلف تلویزیون و رادیو پخش می شود. فاطمه بی تقصیر، تهیه کننده در این باره می گوید: ما به جای اینکه معتاد را به عنوان متهم نگاه کنیم از منظری بالاتر نگاه می کنیم تا همه جوانب آسیب های این معضل را با حضور کارشناسان برنامه مورد توجه قرار بدهیم.

وی ادامه می دهد: گرچه موضوع خاص است، اما ما با حضور کارشناسان برنامه در اتاق فکر همیشه به این موضوع تاکید می کنیم که باید زبان برنامه عام باشد تا اگر شنونده برنامه یک نوجوان هم بود برنامه برایش داده ای داشته باشد. برنامه گل یا پوچ زنگ هشدار برای خانواده هاست و سعی می کنیم مهارت لازم را در این باره به آنها آموزش بدهیم.

آیتم های این برنامه شامل مثبت ۱۸، به من بگو چرا، تا رهایی و … است. موضوع پنجشنبه این هفته سوم تیر ماه این است که خواستم دوا کنم خودم درد شدم. این موضوع با حضور دکتر کامبیز محسنی درمانگر حوزه اعتیاد پخش می شود. سردبیر و مشاور برنامه میلاد صفویان و دکتر علی سلجوقیان هم کارشناس مجری برنامه است. مهدی رستم پور صدابردار و مهدی پیمانی هماهنگی برنامه هستند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.