Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 9918
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 03 اردیبهشت 1398 - 11:47 |

گوینده رادیو: جشنواره در پی انتخاب آثار مردم پسند باشد

گوینده رادیو: جشنواره در پی انتخاب آثار مردم پسند باشد

شعبانی گفت: امیدوارم روزی برسد که در جشنواره رادیو تنها آثار تولید شده برای مردم داوری شود و تولیدات ساخته شده ویژه جشنواره راه به این فستیوال بزرگ رادیویی ها نداشته باشند.

به گزارش هنرصدا به نقل از کمیته اطلاع رسانی  چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا؛ فاطمه شعبانی سال ۱۳۷۶ با قبولی در آزمون و بعد از دو سال آموزش و کارآموزی کار در رادیو را آغاز کرد. رادیو ورزش، رادیو گفتگو، صدای آشنا، رادیو آوا و درحال حاضر رادیو اقتصاد شبکه های رادیویی است که شعبانی در آنها نویسندگی و گویندگی داشته است. وی در سال ۱۳۹۶ از مرکز نظارت وارزیابی سازمان مورد تقدیر قرار گرفت.

به بهانه برگزاری رسانی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا، شعبانی درباره حضور خود در رادیو گفت: بیست سال فعالیتم در رادیو هیچ برنامه ای جهت ارائه به جشنواره نداشته ام چون اساسا با ساختن برنامه های تصنعی مخالفم و معتقدم آنتن زنده رادیو با حضور مخاطبان هرروز فرصت حضور در جشنواره را برای کارکنانش فراهم می آورد و انتخاب برنامه ارزیابی و نمره دادن به آن نیز برای حضور و رقابت باید روی آنتن از سوی کمیته داوران جشنواره مورد ارزیابی قرار گیرد و در غیر این صورت اجحاف در حق مخاطب و نیروهای کوشا و دلسوز است.

وی ادامه داد: یکی از آرزوهای من قرار‌ گرفتن رادیو در جایگاه ارزشمندش و توجه به این رسانه به انزوا رفته از سوی مدیران بالادستی است چرا که رادیو همچنان در بین مردم و قلب های آنها راه خود را ادامه می دهد اما مدیران ومسئولان باید بیشتر به این رسانه نجیب توجه داشته باشند .

شعبانی اظهار امیدواری کرد: امیدوارم مسئولان رسانه به ویژه رادیو به این یقین برسند که رسانه ملی می تواند به عنوان اتاق فکری با حضور اعضاء هشتاد میلیونی برنامه ساز اتفاقات خوب و آینده ای روشن برای میهنمان رقم زند.

گوینده شبکه های اقتصاد و آوا گفت: امیدوارم این جشنواره بتواند در جهت بهتر شدن و رضایت مخاطبان گامهای بلندتری برداشته و ما برنامه سازان نیز در پیشگاه مردم صبور ایران اسلامی به واسطه عملکردی مطلوب سربلند باشیم.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا بهره گیری از تجربیات دوره های گذشته به منظور نشان دادن قدرت رسانه رادیو و دلیلی برای بهتر دیده شدن این رسانه از ۲ تا ۴ اردیبهشت در تهران برگزار می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.