Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 11190
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 26 خرداد 1398 - 13:19 |

یادواره شهدای فدائیان اسلام در رادیو تهران

یادواره شهدای فدائیان اسلام در رادیو تهران

رادیو تهران به منظور نکوداشت شهدای فدائیان اسلام، برنامه «در متن انقلاب» را به ذکر یاد و خاطره این شهدای بزرگوار اختصاص داد.

این ویژه برنامه با عنوان «در متن انقلاب» و در قالب گفت وگو با محمد مهدی عبد خدائی، دبیرکل حزب فدائیان اسلام و از همرزمان شهیدان بخارایی، امانی، صفار هرندی و نیک نژاد، تهیه و آماده پخش شده است.
خاطرات محمد مهدی عبدخدائی در خصوص روند شکل گیری حزب فدائیان اسلام، اهداف این حزب و برنامه هایی که برای مقابله با رژیم طاغوت در دست اقدام داشت و نیز بیان وقایع ناگفته از شهدای یاد شده، از جمله محورهای مطرح شده در این ویژه برنامه است.
برنامه «در متن انقلاب» کاری از گروه سیاسی رادیو تهران که به تهیه کنندگی مهدی زال زاده و با اجرای محمد ساجدی آماده پخش شده است.
شما مخاطبان می توانید این برنامه را (۲۶ خرداد) همزمان با سالروز شهادت سربازان دلیر اسلام؛ بخارایی، امانی، صفار هرندی و نیک نژاد ساعت ۱۵:۳۰ روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا روی موج ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز بشنوید.
علاوه بر این؛ برنامه «گفتاورد» که کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است، امروز از ساعت ۱۳:۳۰ با حضور کارشناس برنامه قاسم تبریزی، ویژه شهدای والامقام فدائیان اسلام سید مجتبی نواب صفوی و یاران صدیقش تدارک دیده شده است.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.