Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 13777
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 20 مهر 1398 - 18:59 |

«سوال بی سوال» به جدول پخش رادیو فرهنگ رسید

«سوال بی سوال» به جدول پخش رادیو فرهنگ رسید

برنامه «سوال بی سوال» با موضوع پاسخگویی به سوالات حوزه روابط اجتماعی از فردا یکشنبه ۲۱ مهرماه ساعت ۲۰:۳۰ از رادیو فرهنگ پخش می شود

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رایو فرهنگ؛ این برنامه در خصوص سوال هایی هست که در سطح جامعه رواج دارد و گاهی تاثیر منفی بر روابط اجتماعی و روان افراد می گذارد.
یکی از مهمترین موضوعاتی که در این سال ها از سوی رهبر فرزانه انقلاب بارها مورد تاکید قرار گرفته برگزاری کرسی های آزاداندیشی است. ایشان طی بیاناتی با اشاره به اینکه کرسی های آزاد اندیشی می تواند یک جریان سیال فکری، بسیار با ارزشی را در جامعه به راه بیندازد خاطر نشان فرمودند که آزاداندیشی یعنی آزادانه فکر کردن و آزادانه تصمیم گرفتن بر همین اساس طرح برنامه سوال بی سوال در رادیو فرهنگ مطرح و سپس این برنامه با محوریت حوزه جامعه شناسی و روان شناسی و سوالات روابط اجتماعی تولید شد .
رادیو فرهنگ با اولویت قراردادن این مطالبه رهبری تلاش دارد تا با برنامه «سوال بی سوال» فضایی را ایجاد کند تا این کرسی های آزاداندیشی نه فقط در مراکز علمی و دانشگاهی، بلکه در تک تک خانه های مردم با بهره گیری از رسانه ای چون رادیو برگزار شود و دغدغه ها و شبهات حوزه اجتماعی مردم مطرح شده تا آنها بتوانند اندیشمندانه با موضوعات برخورد و قضاوت کنند.
برنامه «سوال بی سوال » به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف الله ؛ گویندگی احسان همتی و کارشناسی مهنار نیکوکار از این هفته یکشنبه ها ساعت ۲۰:۳۰ روی موج اف ام ردیف۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.