Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1579
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 26 فروردین 1395 - 5:56 |

امیرعلی نبویان : خواننده نمی شوم / ۱۰ قطعه برای اجرا در برنامه دادم و هر ۱۰ قطعه رد شدند

امیرعلی نبویان :  خواننده نمی شوم / ۱۰ قطعه برای اجرا در برنامه دادم و هر ۱۰ قطعه رد شدند

امیرعلی نبویان برنده فینال «لب آهنگ» درباره اینکه آیا ممکن است خوانندگی را هم تجربه کند، تاکید کرد که قصد ورود به این عرصه را ندارد.

امیرعلی نبویان با اشاره به برنده شدن در فینال مسابقه «لب آهنگ» در برنامه «خندوانه» که از شبکه نسیم پخش می شود درباره سختی‌های کار و اینکه چرا از ایده های نمایشی بهره نگرفته است، گفت: من تا حدودی و در حد سوادم درام را می شناسم اما برای اجرای یک ایده نمایشی باید ترانه ها مشخص باشند تا شما بتوانید یک نمایش طراحی کنید.

وی با اشاره به نبود زمان کافی برای طراحی یک نمایش عنوان کرد: من شب قبل از ضبط برنامه «خندوانه» متوجه شدم که چه قطعاتی مجوز گرفته است و در آن چند ساعت باقی مانده تنها توانستیم از ریمیکس کمک بگیریم.

مجری «صد برگ» با اشاره به اینکه اعتراضی به مجوز نگرفتن قطعات مورد نظرش ندارد، اظهار کرد: من اعتراضی نسبت به این موضوع ندارم و تنها فکر می کنم کاش جدای از مجوز نگرفتن بعضی از قطعات درباره دلیل آنها هم به ما توضیح داده می شد و به طور مثال به ما می گفتند که بعضی از واژه های کلیدی نباید در قطعات استفاده شود تا به این ترتیب ما در یک دور باطل نمی افتادیم که هر بار چند قطعه را بدهیم و رد بشود.

نه دغدغه خوانندگی را دارم و نه استعداد و یا علاقه

نبویان اظهار کرد: من حدود ۱۰ قطعه برای اجرا در برنامه دادم و هر ۱۰ قطعه رد شدند و آزمون و خطاهای بسیاری که داشتیم باعث شد کمی به کار ما لطمه بخورد.

وی درباره اینکه ممکن است بخواهد خود خوانندگی را هم امتحان کند یا خیر؟ به شوخی بیان کرد: من استعداد خوانندگی ندارم. اصلا مردم چه گناهی کرده اند که بخواهند صدای مرا بشنوند. من اگر می خواستم خواننده شوم قبل از اینکه در برنامه «خندوانه» شرکت کنم وارد این حوزه می شدم. خوانندگی شغل من نیست و اگر ما در بازی لب آهنگ حضور یافتیم دلیل نمی شود که وارد خوانندگی هم بشویم.

نیمی از جایزه برنده «لب آهنگ» به یک موسسه بهزیستی در شهر آمل رسید

نبویان با اشاره به اینکه روز گذشته نیز برای ضبط بخش دریافت جایزه به استودیو «خندوانه» رفته است درباره جایزه خود توضیح داد: روز گذشته به برنامه «خندوانه» رفتیم و قسمت اهدای جایزه ضبط شد. این برنامه فردا پنجشنبه ۲۶ فروردین پخش می شود و من نیمی از جایزه خود را به یک موسسه بهزیستی در شهرم آمل تقدیم می کنم.

امیرعلی نبویان

منبع : خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.