Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 12429
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 21 مرداد 1398 - 11:50 |

سری جدید شکرستان با صدای «علی همت مومیوند» پخش می شود

سری جدید شکرستان با صدای «علی همت مومیوند» پخش می شود

تهیه کننده پویانمایی « شکرستان» از روایت داستان های این مجموعه توسط علی همت مومیوند پیشکسوت صداپیشگی خبر داد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ سید مسعود صفوی در مصاحبه ای اختصاصی گفت: به مناسبت دهه ولایت از ۲۰ مرداد سری جدید مجموعه تلویزیونی « شکرستان» ساعت ۳۰ : ۲۲ از شبکه نسیم پخش می شود.

وی افزود: در مجموعه جدید « شکرستان» موضوعات تازه تری مطرح شده و پیش بینی می شود با اقبال و استقبال بسیار خوب مخاطبان تلویزیون روبرو شود. مومیوند با سالها تجربه کار دوبله به شایستگی توانسته است به جای مرحوم مرتضی احمدی روایتگر « شکرستان » باشد.

تهیه کننده « شکرستان » به موفقیت های ملی و بین المللی پویانمایی ایرانی اشاره کرد و گفت: کشورهای چین، کانادا، ژاپن، فرانسه و کشورهای عربی اقدام به خرید مجموعه « شکرستان » کرده اند.

صفوی در پایان مرکز صبا را پیشنهاد دهنده عمده انیمیشن در کشور خواند و افزود: تا دو دهه قبل انیمیشن ایران به صورت تجربی بود اما با اوج گرفتن فعالیت های مرکز صبا در سالهای اخیر شاهد ورود به عرصه صنعتی سازی پویانمایی ایران هستیم که این امر چشم انداز امیدبخشی را برای پویانمایی ایرانی نوید می دهد.

گفتنی است علی همت مومیوند از گویندگان پیشکسوت سینما و تلویزیون است که فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۶۳ آغاز کرده و تاکنون ادامه داده است.
مومیوند در آثار تلویزیونی بسیاری همچون سریال های امام علی، افسانه جومونگ، قصه های جزیره، آگهی بازرگانی آقای ایمنی، قورباغه داروگر و کارتون های باب اسفنجی، گربه سگ، داستان اسباب‌بازی و بسیاری دیگر گویندگی کرده است.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.