Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 35031
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 01 تیر 1401 - 16:03 |

آزمون گویندگی و اجرا در رادیو صبا ادامه دار است

آزمون گویندگی و اجرا در رادیو صبا ادامه دار است

مدیر شبكه رادیویی صبا در برگزاری مرحله دوم تست گویندگی از برگزاری این آزمون به صورت دوره‌ای خبر داد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، مرحله دوم آزمون تست صدا با هدف كشف استعداد‌های گویندگی در ساختمان شهدای رادیو در حال برگزاری است و قرار است از تولیدات شركت‌كنندگان در قالب برنامه صباگو استفاده شود.
حمیدرضا افتخاری، مدیر شبكه رادیو صبا گفت: آزمون تست گویندگی و اجرا در رادیو صبا به صورت دوره‌ای با عناوین مختلف برگزار خواهد شد.
هر دوره با مراحل مختلفی طراحی می شود كه شركت كنندگان برای برگزیده شدن باید مراحل مختلف را با موفقیت طی كند.
مدیر شبكه رادیویی صبا عنوان كرد، این آزمون به صورت چالش برگزار می‌شود یعنی شركت كنندگان بدون دوره آموزشی باید با استفاده از استعداد و سواد رسانه ای خود و راهنمایی های داوران تلاش كند تا در این رقابت به موفقیت دست یابند.
وی افزود: در این دوره كه در حال برگزاری است، تولیدات برگزیدگان در قالب یك برنامه به نام صباگو از رادیو صبا پخش خواهد شد و در نهایت تولید یك كتاب گویا به عنوان جایزه برگزیدگان نهایی این دوره در نظر گرفته شده است.
در این مرحله هر كدام از شركت‌كنندگان با حضور در استودیو به اجرا و گویندگی می‌پردازند. از داوران حاضر در استودیو هم مهبد قناعت پیشه، لاله جلال آبادی و فریبا باقری هستند كه بعد از اجرای شركت‌كنندگان نكاتی را بابت تقویت صدا، تقویت لحن، اجرا و گویندگی به شركت‌كنندگان یاد‌آور می‌شوند.
به گفته مدیر شبكه رادیو صبا: گویندگی به عنوان ویترین رادیو است و برگزاری این چالش ها وجشنواره ها می‌تواند فرصتی برای كشف استعداد در حوزه گویندگی و اجرا باشد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.