Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 29153
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 28 شهریور 1400 - 20:29 |

آسیب های پرورشی عدم حضور دانش آموزان در مدرسه زیر ذره بین رادیو

آسیب های پرورشی عدم حضور دانش آموزان در مدرسه زیر ذره بین رادیو

رادیو فرهنگ در برنامه «صبح به وقت فرهنگ» دوشنبه ۲۹ شهریور، به سراغ آسیب های پرورشی نرفتن دانش آموزان به مدرسه و ادامه آموزش مجازی می رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «صبح به وقت فرهنگ‌» شنوندگان در تماس تلفنی یا پیامک به برنامه، به این سوال که نرفتن بچه‌ ها به مدرسه چه آسیب‌ های پرورشی دارد؟، پاسخ می دهند و تجربه‌ ها و نظرات خودشان را اعلام می‌ کنند.

همه‌ گیری ویروس کرونا و تعطیلی اجباری آموزش‌ ها و هدایت مدارس به سمت آموزش غیرحضوری از اواخر سال ۹۸ تاکنون، به کیفیت آموزشی و تامین نیازهای تربیتی و اجتماعی دانش آموزان صدمه زده است.
کرونا آسیب جدی برای دانش آموزان داشته است، زیرا دانش آموزان در مدرسه و ارتباطی که با همسالان خود داشته‌ اند، شادابی و نشاط کسب می‌ کردند، اما اکنون آن‌ ها در منزل هستند. فعالیت های تربیتی، فرهنگی، هنری، ورزشی و پرورشی مدارس که نقش موثری در انسان‌ سازی، تقویت باورها، مهارت‌ افزایی و رشد شخصیتی دارند. علی رغم آغاز واکسیناسیون دانش آموزان، همچنان مدارس تعطیل هستند و این مساله می تواند در حوزه پرورشی آسیب رسان باشد که در این برنامه به آن اشاره می‌ شود.
برنامه «صبح به وقت فرهنگ‌» کاری از گروه فرهنگ و جامعه است که به تهیه کنندگی مریم مقدسی از ساعت ۶:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه از رادیو فرهنگ روی آنتن می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.