Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 32167
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 27 دی 1400 - 12:04 |

آیین تکریم شهرام ملازاده در رادیو برگزار شد

آیین تکریم شهرام ملازاده در رادیو برگزار شد

مراسم تکریم شهرام ملازاده مدیر سابق رادیو پیام و آوا در جمع صمیمی مدیران رادیو و با حضور علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی برگزار شد.

علی بخشی زاده در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات شهرام ملازاده با اشاره به سوابق ارزشمند و تجربه بالای ایشان گفت:از ویژگی های شهرام ملازاده این است که عمل وی بیش از سخن اوست.
بخشی زاده با تاکید بر اینکه رسانه سرمایه های خود را از دست نمی دهد تصریح کرد: با وجود اینکه در حال حاضر مسئولیت ویژه ای بر عهده ایشان قرار گرفته است باید در کمیته حضور داشته باشند.
بخشی زاده در ادامه گفت: در حکمت ۱۰ نهج البلاغه آمده است” با مردم به گونه‏اى بياميزيد، كه اگر بميريد، بر شما بگريند و اگر بمانيد با شما دوستى كنند” و قطعا آقای ملازاده به گونه ای زندگی کرده اند که افراد زیادی دوستشان دارند.
شهرام ملازاده نیز ضمن قدردانی و آرزوی شادکامی و سربلندی برای همکارانش اظهار داشت:فرصت ها را باید قدر دانست چرا که شاید دیگر فرصتی حتی برای یک لحظه هم باقی نماند.
وی گفت: هر اتفاق خوبی که در دوران مدیریت من در رادیو پیام و آوا رقم خورد به طور حتم حاصل تلاش همکارانم بود و من نیز همکاری خود را با رادیو با افتخار ادامه خواهم داد.
شایان ذکر است حدود یک ماه قبل با توجه به مامورشدن شهرام ملازاده به یکی از دستگاه های دولتی، مهدی شهاب تالی سکان رادیو پیام وآوا را بر عهده گرفت و به دلیل بیماری ملازاده مراسم تکریم وی با تاخیر برگزار شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.