Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 39366
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 11 بهمن 1401 - 0:51 |

استخدام رسمی هشت برگزیده جشنواره رادیویی پژواک

استخدام رسمی هشت برگزیده جشنواره رادیویی پژواک

معاون صدای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از استخدام رسمی برگزیدگان اولین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک که موفق به کسب مقام اول شده بودند، خبر داد.

علی بخشی‌زاده معاون صدای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کسانی که در اولین جشنواره مستند رادیویی پژواک مقام اول را کسب کردند، طبق دستور ریاست سازمان صداوسیما استخدام رسمی شدند، به مهر گفت: وعده‌ای که ریاست سازمان صداوسیما دادند عملی شد و مسیر استخدامی و سازماندهی نفرات برتر جشنواره اول پژواک طی شد.

وی ارزیابی اولین برگزاری جشنواره مستند رادیویی پژواک را موفق دانست و افزود: ما پس از پایان اولین دوره از جشنواره پژواک جلسه ارزیابی را برگزار کردیم و همه نقاط قوت و ضعفمان مرور شد. جشنواره اول را به گفته دوستان رادیو جشنواره موفقی می‌دانیم. البته باید گفت که موفقیت را چطور معنا و تعریف کنیم؛ ریاست محترم سازمان صدا و سیما نگاهش این هست که افراد موفق در حوزه مستند، کسانی که موفق به کسب جوایز می‌شوند و جزوه نفرات اول جشنواره هستند، در نحوه ارتباطشان و شغل شان با سازمان صدا و سیما تجدیدنظر صورت گیرد.

استخدام رسمی هشت برگزیده جشنواره پژواک

بخشی‌زاده با اشاره به اینکه تاکنون هشت نفر به استخدام رسمی سازمان صداوسیما درآمده‌اند ادامه داد: درحال حاضر هشت نفر از مستندسازانی که موفق به دریافت جایزه اولین جشنواره مستند رادیویی پژواک شده بودند، امنیت شغلی آنها خیلی بالا رفته و ارتباط استخدامی آن‌ها با سازمان صداوسیما به دلیل اینکه در جشنواره پژواک جایزه گرفته بودند درست شده است. من این قول را از ریاست محترم سازمان گرفته بودم کسانی که مفتخر به اخذ جایزه می‌شوند، چون مستعد هستند بتوانند این مسیر را ادامه دهند و در حال حاضر ۸ نفر تاکنون رسمی سازمان شده‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تدبیری برای افرادی که رسمی سازمان بوده و هستند و در جشنواره رتبه کسب کرده و کسب می‌کنند اندیشیده شده گفت: برای اینگونه افراد هم تدابیری اندیشیده شده و افرادی که ارتباط استخدامی با سازمان دارند، نیز ارتقاء خواهند گرفت.

راه اندازی رادیو مستند

بخشی‌زاده از تلاش برای راه‌اندازی رادیو مستند خبر داد و گفت: ما تلاش کردیم رادیو مستند اینترنتی راه اندازی شود، اپلیکیشن ایران صدا برای تمامی مخاطبین قابل دریافت است. ما به دنبال این هستیم که رادیو مستند را راه اندازی کنیم، رادیویی که بر مبنای قالب برنامه‌ای رادیو مستند داشته باشیم؛ مانند رادیو نمایش.

دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای حوزه مستند، با شعار «صدای واقعیت، پژواک حقیقت» از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.