Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 37966
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 07 آذر 1401 - 23:54 |

استعدادیابی اجرا در «مجری شو» شبکه افق

استعدادیابی اجرا در «مجری شو» شبکه افق

اگر خودتان را در زمینه اجرای تلویزیونی مستعد می‌دانید به فراخوان مجری‌شو شبکه افق بپیوندید.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، یکی از سیاست‌های کلان شبکه افق سیما توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی، مقوله جمعیت و همچنین توجه به جامعه زنان و خانواده است. در پیشبرد این سیاست تا به امروز این شبکه تولیدات متنوعی در قالب مستند، کار و کوتاه و برنامه تلویزیونی همچون عصر شیرین داشته و تلاش کرده تا با تمام قوا در این مسیر قدم بردارد.

در ادامه توجه به همین سیاست که یکی از نیازهای کشور نیز است، شبکه افق سیما در نظر دارد تا برنامه‌ای با موضوع خانواده و با محوریت و مشارکت اعضای این نهاد م تولید کند تا بتواند بیش از پیش نقش خود را در ارتقاء کیفیت زندگی خانوادگی در چارچوب سبک زندگی ایرانی اسلامی ایفا کند.
به همین منظور و برای اجرای این برنامه اگر خودتان را در زمینه اجرای تلویزیونی مستعد می‌دانید به فراخوان مجری‌شو شبکه افق بپیوندید.
شرایط شرکت در فراخوان به شرح ذیل است:
در صورتی که زوج هستید یک ویدئو دو دقیقه‌ای از اجرای مشترکتان تهیه نمائید و در صورت اجرای تک نفره یک ویدئو یک دقیقه‌ای به شماره ۰۹۰۱۸۳۸۱۰۳۱ در پیام‌رسان‌های داخلی (سروش، ایتا، بله) ارسال نمایید.
به یاد داشته باشید که ویدئوهای ارسالی را حتما به صورت افقی تهیه کنید و به همراه مشخصات کامل (نام و نام خانوادگی، سن، شماره تماس)برای ما بفرستید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.