Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 25031
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 23 اسفند 1399 - 12:56 |

استقبال از سال نو به سبک رادیو ورزش

استقبال از سال نو به سبک رادیو ورزش

شبکه رادیویی ورزش با تدارک ویژه برنامه‌ های جذاب و شاد، به استقبال بهار ۱۴۰۰ می رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه«یک قدم تا بهار» ویژه تحویل سال است که با ایجاد فضایی شاد و دعا برای سلامت و بهجت معنوی، شنوندگان را در آستانه تحویل سال همراهی می‌کند. این مجله رادیویی شنبه ۳۰ اسفند ساعت ۱۱ از شبکه رادیویی ورزش پخش می‌شود.

برنامه«عصر بهاری» با آیتم های خاطرات نوروزی، معرفی بازی‌های بومی و محلی، قطعات طنز و گزارش از شهرستان‌ها، در نوروز هر روز ساعت ۱۷ روی آنتن می رود.

برنامه «ورزش در سالی که گذشت» رویدادهای مهم ورزشی سال ۱۳۹۹ را مرور می‌کند که هر روز ساعت ۱۲ به سمع شنوندگان رادیو ورزش می رسد.

«بهار ورزش» نیز عنوان ویژه برنامه دیگری از رادیو ورزش است که از بخش های توجه به نوروز، گفت و گو با چهره‌ های شاخص ورزش و نمایش کوتاه تشکیل شده است. مخاطبان می توانند این برنامه را هر روز ساعت ۱۰ دنبال کنند.

ویژه برنامه گفت و گو محور «ورزش ۱۴۰۰» به بررسی مسابقات مهم ورزشی سال ۱۴۰۰ می‌ پردازد که با اجرای اسکویی، ساعت ۱۴ در ایام نوروز روی آنتن می رود.

همچنین برنامه «ایرانداخت» در تعطیلات عید نوروز، هر روز ساعت ۱۵:۳۰ با بانوان قهرمان و مدال آور ایران گفت و گو می‌ کند.

مجله رادیویی «ایران ما» آداب و رسوم نوروزی در استان‌ ها و پیشکسوتان استان‌ ها را معرفی و همچنین چشم انداز فعالیت های ورزشی را بررسی می‌ کند. این برنامه هرروز از ساعت ۹ ایام تقدیم مخاطبان رادیو ورزش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.